“Bästa”

Romeo & Juliet Mezebar
Rankad som nr 2 av 410 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Sjukt god mat, jätte mysigt ställe lite utanför stan. Halloumi var den bästa jag ätit. Rekommenderar all mat på deras meny

Datum för besöket: juni 2018
Tack Beatrice M

Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

God och billig mat , lite annolunda rätter men mysigt sitta mitt i en stillsam by och äta
Bil är nog ett måste om man inte vill åka taxi

Datum för besöket: juni 2018
Tack Britt-Marie W
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat, bra service och härlig miljö. Rekommenderas starkt. En bit utanför turistområdena men absolut värt resan

Datum för besöket: maj 2018
Tack Tord F
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Nya spännande rätter på menyn. Måste provas,
Bacon Shops blev mitt val, helt suverän.
Allt hemlagat som vanligt...

Datum för besöket: maj 2018
Tack Kerstin O
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Vi tog en tur hit efter att ha sett alla fina omdömen och vi blev verkligen inte besvikna. Fantastiskt god mat och otroliga värdar. Verkligen värt ett besök.
Då det är en mindre restaurang så kan det vara bra att boka bord. Vi var åtta i vårt sällskap och fick komma tillbaka dagen efter då det var fullt den kvällen vi hade tänkt att gå dit.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack bexhallberg

Resenärer som tittade på Romeo & Juliet Mezebar tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Romeo & Juliet Mezebar? Berätta vad du tyckte!