“Turistfälla”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Vi gick hit på lunch enbart för lekrummets skull, som inte var så märkvärdig den heller. Medan jag gick på toa hade vi fått byta bord. Vi skulle få gratis drinkar, men såg inte av dem, inte nån efterrätt för den delen heller. Maten var väl ok, inget märkvärdigt. Väldigt stressig miljö. Upplevde inkastarna störande. Bra med egen toalett för barnen. Väljer dock ett annat ställe nästa gång.

Datum för besöket: september 2017
1  Tack vicckki

Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Dålig dyr mat. Personalen var mycket stressad och inte trevliga. Kändes som att när dom väl fått ner oss vid ett bord så slutade dom engagera sig för att vi skulle få en bra upplevelse av middagen. Skulle aldrig gå tillbaka! UNDVIK!

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack tavast08
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Måste börja med att ge lite credd till inkastaren som lyckades locka in oss till denna restaurang med löpande-band koncept!
Väl inne blev vi, som många andra rekommenderade deras fisk/skaldjustallrik...tur att sambon inte är jätteförtjust i firre.
Vi ville ha 2 minuter till för att bestämma oss...inte så uppskattat av servitören.
Maten som kom in hade nog inte ens varit i närheten av en kryddburk.
Helt ok vin dock.
Otroligt stressande miljö, där man inte bemödar sig att duka av innan nästa gäst satt sig.
Hovmästaren har hela tiden koll på ķlockan samt gästerna som avslutat sin middag.

UNDVIK!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack DeLa70
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt tillmötesgående personal, trevlig location men kryddar notan rejält! Vi fick frågan om vad vi var sugna på och fick svaret att de kunde fixa special till oss alla. Varför inte en pasta med två jätteräkor? Kostade 50 Euro när vi fick notan... Eller om ni vill ha lite variation, som jag: en liten grillad fisk OCH en grillad räka. Notan sa 50 Euro även för detta. Maten makade inte direkt illa, men när notan kom blev smaken bitter. Vi får väl skylla oss själva som inte frågade om priset, men tänkte att priserna på menyn såg rimliga och därför kändes det lugnt att beställa... Uselt ställe som INTE rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Peej_Sthlm
Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Vi ville egentligen gå runt och se på menykorten på flera restauranger, men det är svårt när de alla har inkastare ;) så vi vek ner oss. Dock fick vi ett bord vid vattnet och det var det vi var ute efter med. Mysigt med båtarna och att sitta och titta på fiskarna i vattnet.
Personalen var helt ok, servicen fanns det inget direkt att klaga på.
Vi åt förrätt och huvudrätt med vin och öl att dricka till. Maten var strax över medel och även om den var dyrare än på många andra ställen (54 euro för två personer) så var det inte orimligt.
Vi hade inte läst tripadviser före, och hade vi gjort det hade vi nog inte gått dit. Men jag tycker att de fått lite väl dålig kritik.
Vi var inte missnöjda.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Lisa K

Resenärer som tittade på Taverna Mouragio Maria tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Taverna Mouragio Maria? Berätta vad du tyckte!