“Fisken får 5 stjärnor”
Omdöme om Alana restaurant

Alana restaurant
Rankad som nr 40 av 410 Restauranger i Rethymnon
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Bra service och mycket god mat. Fisken var fantastiskt god. Alla i familjen blev nöjda. Kan rekommenderas

Datum för besöket: augusti 2018
Tack andersf751

Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Denna restaurangen tog oss bokstavligen talat med storm. Jag önskar jag hade bilder att visa men detta är något vi rekommenderar starkt. Miljön där är underbar, lugn med mysiga lampor och servering som får de kännas lite ”finare”. Vi var ett gäng och beställde in smårätter först som vi delade på (borde ni testa). Som det smakade, sedan så stod kött på vår meny och vi var helt mållösa. ÄT HÄR !!!!

Tack Lina N
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Vi var nöjda alla fem, två vuxna och tre tonåringar. Deras bröd som tilltugg är väldigt gott.
Vi valde alla olika varmrätter och alla var lika nöjda oavsett om det var fisk, kyckling eller kött vi åt. De har gjort alla rätter med en touch av Kreta. Rekommenderar deras pannacotta gjord på yoghurt och honung. Den är gudomlig.

Tack MalinEsbj
Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Omgivningen och inredning är perfekt. Vacker restaurang, lite bortom all liv och rörelse men fortfarande nära och lättåtkomlig. Bra service, väldigt snabba som överallt på kreta och garanterat en restaurang av högre klass. Bra meny, lagom stor med bra variation. Väldigt god mat, speciellt sirloin steak. Kan även rekommendera tsigariasto som är lamm tillagad på traditionellt sett, mycket gott!

Rekommenderas verkligen för en date night med din partner. Mys faktorn är högst upp på skalan!

Tack Sandra Z
Omdömet skrevs 1 juni 2018 från mobil enhet

Förutom den underbara miljön i gamla stan var service av toppklass med överkommliga priser, en gedigen vinlista och maträtter av högsta kvalite. Kalvlever, carpaccio, grillad gruyere, allt var fantastiskt gott.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Gary K

Resenärer som tittade på Alana restaurant tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Alana restaurant? Berätta vad du tyckte!