“Very nice ”

Barrio The Neighbourhood Cafe - Kallithea
Rankad som nr 50 av 410 Restauranger i Rethymnon
Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig bar med underbar personal. Goda drinkar med tilltugg och mineralvatten utan extra kostnad.

Datum för besöket: september 2018
1  Tack AnneMarie L

Omdömet skrevs 4 september 2018 från mobil enhet

Gick förbi detta ställe när vi valde att inte gå strandpromenaden. Tittade in på TripAdvisor och såg det höga betyget. Vi valde att testa.
Vi blev verkligen inte besvikna, jättetrevlig personal och bra mat. Det var också veckans billigaste lunch.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Patrik L
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Vi var på Barrio i kväll. Mysigt ställe en bit från turist kvareteren vid stranden. Supertrevlig och mysig personal. God öl med supergoda tillbehör. Det bästa var att jag tappade 50 E och personalen sprang ifatt och sa att vi tappat pengarna under bordet . Tack och vi verkligen uppskattar er service.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack I8533OEthomasg
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min sambo var här för att äta lunch. Han tog en burgare och jag en pasta. Riktigt stora portioner och kanske lite väl mycket för att vara lunch. Däremot smakade båda väldigt väldigt bra. Både pastarätten och burgaren kostade 5 euro var!!!! Det enda som var lite minus var att det dröjde ca 35 minuter för maten. Tror dock bara det råkade bli så då de andra på stället fick sin mat mycket snabbare. Vi kommer definitivt besöka detta ställe minst två gånger till under vår vistelse!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Zainabou P
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt! Skulle äta lite lätt lunch här men det blev mer än så. Jätteportioner av pastasallad och hamburgarna var enorma. Billigt och jättegott. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack mib67

Resenärer som tittade på Barrio The Neighbourhood Cafe - Kallithea tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Barrio The Neighbourhood Cafe - Kallithea? Berätta vad du tyckte!