“drömvillan!!”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
17 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

miriambR2 ...
“drömvillan!!”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2021

otroligt ställe. bara helt otroligt. väldigt ren!!! fräsch och välplanerad villa och poolen är fantastisk och passar för alla åldrar. området är mysigt och havet ett stenkast bort. kan inte bli bättre.

Datum för vistelsen: juli 2021
MyMangos
“DRÖMSTÄLLE”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2021

Villa Mousiki har precis allt man kan önska sig för sin drömsemester/låtskrivar-resa. Sköna sängar, perfekt tempererad pool, stort kök, mysig uteplats och stora lyxiga sovrum med många badrum. Allt inramat av vacker trädgård och havsutsikt från nästan alla rum.

De har verkligen lyckats skapa den perfekta mixen av lyx, bekvämlighet och hemtrevnad!

Datum för vistelsen: juli 2021
Anna B
“En oas”
Omdömet skrevs 28 september 2019 för en vistelse i september 2019

Tillbringade en vecka med familjen på underbara Villa Mousiki. Det vilar ett lugn över detta smakfullt inredda ställe, utrustat med allt man kan tänkas behöva för en semester med båda stora och små. Gångavstånd till strand, livsmedelsbutiker och grymma restauranger. Kortare bilavstånd till många sevärdheter, däribland vingårdar, bergsvandringar och andra stränder. Tydligt att hyresvärdarna är måna om att man ska få en toppensemester. När vardagen gör sig påmind hemma i Sverige igen får en helt sonika blunda och drömma sig tillbaka till denna oas, och längta till nästa besök.

Datum för vistelsen: september 2019
Ida K
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“En plats för det goda livet!”
Omdömet skrevs 25 juli 2019 för en vistelse i juni 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiskt hus och trädgård med plats för den stora familjen! En oas som erbjudet sköna dagar i solen och ett dopp i havet eller poolen när man så önskar. Vi hade en fantastisk vecka på Kreta i Villa Mousiki och vi planerar redan vårt nästa besök!☀️

Datum för vistelsen: juni 2019
Bosse G
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“En god plats för livet.”
Omdömet skrevs 24 juli 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var på Kreta veckorna kring midsommar. En samling av släkt och vänner. Barn, tonåringar och vuxna.
Villa Mousiki blev navet för dessa härliga veckor. Vi åt mat för gudar på undanskymda eller strandnära restauranter som Bobby och Maria tipsat om. Besökte en bergshytta i vita bergen, sagostränder som Balos och Falasena, allt inom nån timme från maleme, samt den fina stranden 5 minuter från huset.
Härligast för hela familjen var nog ändå den egna saltvattenspoolen. Vilka kvällar vi hade i trädgården med uteköket, grillen, terassen, musiken. Barn som badar i upplyst pool och man själv i en skön utomhusstol med ett glas lokalt rött vin i väntan på att hungern ska komma.

Trädgården och allt gott och vackert var ett plus som jag inte ens visste att jag var intresserad av men nu är den en del av allt jag tyckte så mycket om.

Den moderna klimatanläggningen gör huset svalt som en norrländsk sommarkväll utan surr eller blåst så att man sover så bra. Väldigt fin ljudisolering från gatans ljud. Mataffär med toppkvalitet och bageri med egentillverkad glass bara nåt stenkast bort.

Antar att jag kan fortsätta strö beröm över denna plats och detta hus i det oändliga men jag tror ni förstår bilden av det paradis jag målar upp.
Helt förbehållslöst ger jag högsta betyg och här vill jag möta familjen regelbundet in i framtiden.

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera