“En oas”

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
18 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Anna B
“En oas”
Omdömet skrevs 28 september 2019 för en vistelse i september 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Tillbringade en vecka med familjen på underbara Villa Mousiki. Det vilar ett lugn över detta smakfullt inredda ställe, utrustat med allt man kan tänkas behöva för en semester med båda stora och små. Gångavstånd till strand, livsmedelsbutiker och grymma restauranger. Kortare bilavstånd till många sevärdheter, däribland vingårdar, bergsvandringar och andra stränder. Tydligt att hyresvärdarna är måna om att man ska få en toppensemester. När vardagen gör sig påmind hemma i Sverige igen får en helt sonika blunda och drömma sig tillbaka till denna oas, och längta till nästa besök.

Datum för vistelsen: september 2019
Ida K
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“En plats för det goda livet!”
Omdömet skrevs 25 juli 2019 för en vistelse i juni 2019
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiskt hus och trädgård med plats för den stora familjen! En oas som erbjudet sköna dagar i solen och ett dopp i havet eller poolen när man så önskar. Vi hade en fantastisk vecka på Kreta i Villa Mousiki och vi planerar redan vårt nästa besök!☀️

Bosse G
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“En god plats för livet.”
Omdömet skrevs 24 juli 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi var på Kreta veckorna kring midsommar. En samling av släkt och vänner. Barn, tonåringar och vuxna.
Villa Mousiki blev navet för dessa härliga veckor. Vi åt mat för gudar på undanskymda eller strandnära restauranter som Bobby och Maria tipsat om. Besökte en bergshytta i vita bergen, sagostränder som Balos och Falasena, allt inom nån timme från maleme, samt den fina stranden 5 minuter från huset.
Härligast för hela familjen var nog ändå den egna saltvattenspoolen. Vilka kvällar vi hade i trädgården med uteköket, grillen, terassen, musiken. Barn som badar i upplyst pool och man själv i en skön utomhusstol med ett glas lokalt rött vin i väntan på att hungern ska komma.

Trädgården och allt gott och vackert var ett plus som jag inte ens visste att jag var intresserad av men nu är den en del av allt jag tyckte så mycket om.

Den moderna klimatanläggningen gör huset svalt som en norrländsk sommarkväll utan surr eller blåst så att man sover så bra. Väldigt fin ljudisolering från gatans ljud. Mataffär med toppkvalitet och bageri med egentillverkad glass bara nåt stenkast bort.

Antar att jag kan fortsätta strö beröm över denna plats och detta hus i det oändliga men jag tror ni förstår bilden av det paradis jag målar upp.
Helt förbehållslöst ger jag högsta betyg och här vill jag möta familjen regelbundet in i framtiden.

Christoff ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Här finns något för alla”
Omdömet skrevs 15 juli 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Huset ligger jättebra till, gång avstånd till stranden, egen trädgård med pool, väldigt bra internet i hela huset och nära staden för shopping och nattliv.

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Pontus S
“Magnifikt”
Omdömet skrevs 9 maj 2019 för en vistelse i maj 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En utsökt plats med underbar trädgård med pool. Lugnet och harmonin finner man kring huset och i huset. Dock är det inte långt till stranden och restauranger ifall man behöver det.

Världsklass i alla avseenden!

Datum för vistelsen: maj 2019
Svar från företaget
maj 12 2019
Thank you very much for your review. We are so pleased you enjoyed your stay, and look forward to seeing you again.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera