“Ledra”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Ledra Maleme
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Maleme
Omdömet skrevs oktober 3 2017 från mobil enhet

En veckas vistelse på Ledra i Maleme . Vi bodde i den äldre byggnaden , vi hade hellre velat bo i nyare delen. Personalen var underbar och det var god mat. En kort promenad till stranden där det var gratis solstolar. Maleme är ett lugnt ställe men det är bara några kilometer med buss till Platanias.

Bodde här: Oktober 2017, reste som ett par
1  Tack Lena F

Omdömet skrevs juli 13 2017 från mobil enhet

Ledra Maleme är ett väldigt mysigt och trevligt hotell som ligger 150 m från klapperstensstranden i Maleme. De otroligt trevliga ägarna, George och Matianthi, gör med sin trevliga personal gör denna lilla hotellby (45 rum) till ett härligt ställe. På grund av en överbokning hade vi förmånen att få bo i ägarnas egna lägenhet som hade två etage med en trevlig jättestor balkong med en fin havsutsikt. Vi vill gärna återvända!

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
2  Tack Linda M
Omdömet skrevs september 5 2016 från mobil enhet

Semestrade 1 vecka här. Superbra hotell med frescha rum, bra läge och fantastisk personal. Väldigt lugnt ställe som rekommenderas för dej som vill ha en riktig semester. Kort avstånd till stranden, busshållplats (Platanias/Chania) och restauranger.

Bodde här: September 2016, reste som ett par
1  Tack Linus Ö
Omdömet skrevs augusti 10 2016 från mobil enhet

Det är jätte bra. En bra pool att bada i och en fräsch lägenhet. Bra personal och god mat. Och bra Barn menyer. Rekommenderar verkligen detta lägenhets hotell för det är också nära till havet. Kram Marie, Johan och Pernilla.

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
2  Tack Pernilla G
Omdömet skrevs oktober 20 2015

Nära stranden (sten).Hyr bil är nästan måste(rekommenderar) att tå sig runt och till dem vackra strander som Kreta ha att erbjuda. Lite jobbig Grekisk musik(högt) från baren på kvällarna, om man vill villa i lugn efter dagen.
Bra hotell för pengar, WiFi fungerar bra rund poolen men i det rummet vi hade va det nästan helt borta. Luftkonditionering har inte fungerat under dem 2 veckor vi va där men det va inte så varmt så vi klarade utan problem.

Tips för att välja rum: Om ni vill somna i lugnet tå rum så lång så möjligt från baren
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2015, reste som ett par
1  Tack AndrzejKilian
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Maleme
1 km bort
Caretta Beach
Nr 6 av 11 i Gerani
145 omdömen
Visa priser

Besökt Ledra Maleme? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Ledra Maleme

Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Maleme
Nr 3 av Familjehotell i Maleme
Nr 4 av Romantiska hotell i Maleme
Prisklass: 270 kr - 1 539 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Ledra Maleme 3*
Antal rum: 19
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Ledra Maleme. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Ledra Maleme Hotel Maleme
Ledra Maleme Chania
Ledra Maleme Hotel Chania

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?