Omdömet skrevs 5 september 2016 från mobil enhet

Semestrade 1 vecka här. Superbra hotell med frescha rum, bra läge och fantastisk personal. Väldigt lugnt ställe som rekommenderas för dej som vill ha en riktig semester. Kort avstånd till stranden, busshållplats (Platanias/Chania) och restauranger.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
2  Tack Linus Ö
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Det är jätte bra. En bra pool att bada i och en fräsch lägenhet. Bra personal och god mat. Och bra Barn menyer. Rekommenderar verkligen detta lägenhets hotell för det är också nära till havet. Kram Marie, Johan och Pernilla.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
2  Tack Pernilla G
Omdömet skrevs 20 oktober 2015

Nära stranden (sten).Hyr bil är nästan måste(rekommenderar) att tå sig runt och till dem vackra strander som Kreta ha att erbjuda. Lite jobbig Grekisk musik(högt) från baren på kvällarna, om man vill villa i lugn efter dagen.
Bra hotell för pengar, WiFi fungerar bra rund poolen men i det rummet vi hade va det nästan helt borta. Luftkonditionering har inte fungerat under dem 2 veckor vi va där men det va inte så varmt så vi klarade utan problem.

Tips för att välja rum: Om ni vill somna i lugnet tå rum så lång så möjligt från baren
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
1  Tack AndrzejKilian
Omdömet skrevs 12 oktober 2015

Familjärt enkelt och mysigt litet hotell, men med alla bekvämligheter som jag tycker man behöver.
Var väldigt avslappnad atmosfär och jättegod mat, all personal var så vänliga och "mama" lagar all god traditionell Grekisk mat, mums!
Ett ställe att rekommendera!

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
1  Tack Tinygirl66
Omdömet skrevs 5 augusti 2015 från mobil enhet

2året i rad på detta ställe fortfarande lika trevlig personal Antonis var en perfekt Värd och Mamma lagade god mat.
(Lite variation hade inte skadat).
Men dock all mat var väldigt god.
Väldigt rent på rummen (Stella) en underbart trevlig glad städerska alltid med ett leende på läpparna.
Och inte att glömma Pavlo killen som fixar lite av allt mycket trevlig kille.
Önskar du ta det väldigt lugnt så är detta stället helt perfekt för dig.
Nära stranden som är helt ok lite stenig det första men perfekt med bara sand efter ett par meter i vattnet.
10 min med lokal buss in till platanias.
Men rekommenderar att hyra bil för att ta sig runt.

Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
2  Tack peter e