“Mysigt och genuint grekiskt”
Omdöme om Ledra Maleme

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Ledra Maleme
Rankad som nummer 3 av 15 hotell i Maleme
Omdömet skrevs juli 13 2017 från mobil enhet

Ledra Maleme är ett väldigt mysigt och trevligt hotell som ligger 150 m från klapperstensstranden i Maleme. De otroligt trevliga ägarna, George och Matianthi, gör med sin trevliga personal gör denna lilla hotellby (45 rum) till ett härligt ställe. På grund av en överbokning hade vi förmånen att få bo i ägarnas egna lägenhet som hade två etage med en trevlig jättestor balkong med en fin havsutsikt. Vi vill gärna återvända!

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
1  Tack Linda M

Omdömet skrevs september 5 2016 från mobil enhet

Semestrade 1 vecka här. Superbra hotell med frescha rum, bra läge och fantastisk personal. Väldigt lugnt ställe som rekommenderas för dej som vill ha en riktig semester. Kort avstånd till stranden, busshållplats (Platanias/Chania) och restauranger.

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack Linus Ö
Omdömet skrevs augusti 10 2016 från mobil enhet

Det är jätte bra. En bra pool att bada i och en fräsch lägenhet. Bra personal och god mat. Och bra Barn menyer. Rekommenderar verkligen detta lägenhets hotell för det är också nära till havet. Kram Marie, Johan och Pernilla.

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Pernilla G
Omdömet skrevs oktober 20 2015

Nära stranden (sten).Hyr bil är nästan måste(rekommenderar) att tå sig runt och till dem vackra strander som Kreta ha att erbjuda. Lite jobbig Grekisk musik(högt) från baren på kvällarna, om man vill villa i lugn efter dagen.
Bra hotell för pengar, WiFi fungerar bra rund poolen men i det rummet vi hade va det nästan helt borta. Luftkonditionering har inte fungerat under dem 2 veckor vi va där men det va inte så varmt så vi klarade utan problem.

Tips för att välja rum: Om ni vill somna i lugnet tå rum så lång så möjligt från baren
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2015, reste som ett par
Tack AndrzejKilian
Omdömet skrevs oktober 12 2015

Familjärt enkelt och mysigt litet hotell, men med alla bekvämligheter som jag tycker man behöver.
Var väldigt avslappnad atmosfär och jättegod mat, all personal var så vänliga och "mama" lagar all god traditionell Grekisk mat, mums!
Ett ställe att rekommendera!

• Bodde här: Oktober 2015, reste som ett par
Tack Tinygirl66
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Maleme
1.0 km bort
563 omdömen
10.2 km bort
Porto Kalamaki Hotel Apartments
Visa priser

Besökt Ledra Maleme? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Ledra Maleme

Typ av hotell:
Nr 1 av De mest prisvärda hotellen i Maleme
Nr 3 av Familjehotell i Maleme
Nr 4 av Romantiska hotell i Maleme
Prisklass: 248 kr - 763 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Ledra Maleme 3*
Antal rum: 19
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Expedia så att du tryggt kan boka med Ledra Maleme. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Ledra Maleme Hotel Maleme
Ledra Maleme Chania
Ledra Maleme Hotel Chania

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?