Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Det här hotellet har allt man kan önska sig. Du känner dig välkommen från första stund. Rum och terrass med utsikt över havet. Här njöt vi av fina soluppgångar över hav och ö mitt emot. Det är ett lugnt hotell med olika restauranger. Fin frukost. Det ligger på en höjd, brant. Jag hade problem med att gå. De hade elbil som vid behov körde en upp och ner. Alltid vänlig personal över allt. Rena och fina rum. Vi kan varmt rekommendera detta hotell.Jag längtar tillbaka. När vi skulle åka fanns det en avskedspresent som bara förstärkte hela intrycket av jag vill vara kvar eller komma tillbaka.

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
2  Tack Ylva A
LedraHotelsandVillas, Holiday Concierge på SENTIDO Elounda Blu, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2018

Dear Ylva A,

thank you so much for your lovely review about your recent stay with us.

We are delighted letting us know that you've enjoyed every single aspect of your vacation with us - the SENTIDO Elounda Blu team - and furthermore you would strongly recommend us.

Thank you once again for choosing us.

We would love to have the chance to welcome you once again to our premises and allow us to spoil you by our impeccable services.

Warm regards,

Holiday Concierge

SENTIDO Elounda Blu

Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Bodde här en vecka i juli tillsammans med min man. Vi var båda mycket nöjda.Vi hade en fantastisk utsikt från vår balkong, rummet och hela hotellet kändes väldigt rent och fräscht. Vi hade endast frukost. Det fanns väldigt mycket att välja på till frukosten; utan tvekan den största och bästa frukost vi ätit i Grekland. På kvällen gick vi in till Elounda för att äta middag. Där finns många restauranger att välja på. Härlig promenad på ca 30 minuter i lugnt tempo (trottoar/strandpromenad finns). Måste säga att all personal på hotellet var mycket vänliga och hjälpsamma. Hotellet ligger på en brant sluttning och vi bodde nästan högst upp. Man får åka en liten golfbil uppför backen som tur är. Nästan alla tar hjälp av den servicen.
Måste också berätta om en trevlig händelse. Min man fyllde år när vi bodde på hotellet (dock ej jämnt). Vi var ute och körde bil den dagen och när vi på kvällen kom tillbaka till hotellet, gratulerade personalen i receptionen min man. Vi blev förstås väldigt förvånade. Vi blev uppkörda till vårt rum och när vi kom in på rummet fanns det ett kort med gratulationer och en uppmaning att titta i kylskåpet. Döm om vår förvåning när vi hittade en stor tårta där. Och bredvid kortet låg det också en tändare och ett tomtebloss. Tack snälla hotellpersonalen. Detta glömmer vi aldrig.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
2  Tack gun_2010
LedraHotelsandVillas, Holiday Concierge på SENTIDO Elounda Blu, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2017

Dear gun_2010,

Thank you for taking the time to write your comments for our hotel.

Thank you also for pointing out the views from our hotel as indeed are spectacular.
Our team always tries to offer high quality of services and we are very pleased that we have lived up to your expectation.

We look forward to welcoming you again in the near future!
Best Regards,
Markella Christinaki
Holiday Concierge

Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Rekommenderar detta hotell starkt. Fräscht och väldigt fint. Fantastisk service, vänlig och trevlig personal.
Ett stort plus med egen strand, gratis solstolar.
Restaurangerna har bra mat och bra pris.
Högsta betyg från mig

Bodde här: juli 2017
1  Tack jezzan81
Omdömet skrevs 10 oktober 2012

Hotellet hade ett toppen läge med mycket fin utsikt. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Vi hade endast frukosten som tillvall och vi tyckte den var toppen, det fanns mycket att välja på och allt var fräscht och smakade bra.
Perfekt hotell och läge för alla som vill ta det lungt på semestern. Personligen så kommer vi att välja Elounda framför Chania området (som vi har besökt många gr) när vi åker till Kreta i framtiden.
Vi hade en jätte bra semster och kommer mer än gärna tillbaka till samma hotell!

• Bodde här: juli 2012, reste som ett par
Tack Caroline W
Omdömet skrevs 9 oktober 2010

Fantastiska vyer. Rekommenderas inte för äldre eller rörelsehindrade pga extremt branta passager. Halvpension är inte att rekommendera men frukosten var helt ok. Mycket vänlig hotellpersonal. Jag tror inte vi skulle välja detta hotellet igen. Vi ska defintivt tillbaka till Elounda. Elounda är perfekt om man vill ha lugn och avslappning. Det är inget för det som vill festa.

• Bodde här: oktober 2010, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
Tack Tompa66