“Lunchade här!”
Omdöme om Ferryman Taverna

Ferryman Taverna
Rankad som nr 32 av 126 Restauranger i Elounda
Kök: Grekiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Stannade här då vi bilade runt i Chaniaområdet, alla va mycket nöjda med maten på restaurangen. Själv åt jag en Moussaka som var helt fantastiskt god, precis som den ska vara på riktigt!!! Trevlig personal och fin utsikt!!

Tack FlyingFoxen

Omdömet skrevs 24 augusti 2015 från mobil enhet

Supergoda tradionella rätter, servicen toppen och utsikten från terassen är fantastisk!! Helt klart ett måste om du besöker Elounda!

Tack Susanna L
Omdömet skrevs 9 augusti 2014

Fantastisk utsikt till att börja med, underbart läge. Hembakat bröd gjort med kärlek, det känns på smaken. Grymma förrätter och bra priser på allt. Trevlig atmosfär, skön service, och väldigt bra mat. Lyhörd personal med fingertoppskänsla. Samtliga i vårt sällskap var extremt nöjda med mat och service och priser. Vi kommer alla att rekommendera denna restaurang med hjärta och själ till alla som har vägarna förbi!

Tack Emelie79
Omdömet skrevs 20 oktober 2012

En mycket bra restaurang i Elounda med fantastiskt trevlig personal och kvalité på maten. Rekommenderas varmt från mig och sambon som provade oss fram på flera restauranger under en vecka och det här var den enda vi gick tillbaka till.

Tack Charlotta E
Omdömet skrevs 2 augusti 2012

En av dom få restauranger som jag stött på i Grekland som inte erbjuder 600 olika rätter, utan erbjuder närmare 25stycken som dom tillagar perfekt.
Bemötandet på restaurangen var mycket trevligt och proffsigt.
Detta är den enda restaurang som jag skulle rekommendera i Grekland.
Vi bodde inte ens i Elounda, utan i Agios Nikolas och vi valde att åka taxi in tre kvällar bara för att få äta där.

Tack popho1983

Resenärer som tittade på Ferryman Taverna tittade också på

Elounda, Lasithi Prefecture

Besökt Ferryman Taverna? Berätta vad du tyckte!