“Missa inte denna pärla!”
Omdöme om Kariatis

Kariatis
Rankad som nr 30 av 511 Restauranger i Chania
Bra för: Affärsmöten, Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Fortfarande min favoritrestaurang i Chania. Maten lika god och väl tillagad som alltid. Igår till förrätt delade jag och min sambo på den godaste salladen med bl.a. bär, frukt avokado. Efter det tog jag en vedugnsbakad pizza och min sambo fläskfilé med parmesan och mozzarella sås och spenat. Mycket nöjda båda två. Får ni plats i magen ta gärna en av deras fina efterrätter.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack CeciliaM522

Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Utsökt mat och bra service! Vi tog båda varsin pastarätt, och båda var perfekta. Tiramisu som desert - perfekt! Dock lite svagt filterkaffe. Kunnig och serviceinriktad personal.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Per-Arne J
Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mycket trevlig personal och god mat, ganska nära hamnen nere i Chania. Kan verkligen rekommenderas

Datum för besöket: september 2017
Tack Sussie H
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Den bästa maten på Kreta hittills.
Kan rekommendera biff med pepparsås
Tonfisken superb och bra vin
Servicen kanonbra

Datum för besöket: september 2017
Tack bo_217
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Vi råkade bara gå förbi, rädda att hamna på en turistfälla men vi hade tur....
Trevlig personal och mycket goda rätter, pasta.
Väl värt ett besök!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack chadde

Resenärer som tittade på Kariatis tittade också på

Agii Apostoli, Chania

Besökt Kariatis? Berätta vad du tyckte!