“Rekommenderas!”

Rankad som nr 27 av 508 Restauranger i Chania
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Utsökt mat och bra service! Vi tog båda varsin pastarätt, och båda var perfekta. Tiramisu som desert - perfekt! Dock lite svagt filterkaffe. Kunnig och serviceinriktad personal.

Tack Per-Arne J

Omdömet skrevs 17 september 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mycket trevlig personal och god mat, ganska nära hamnen nere i Chania. Kan verkligen rekommenderas

Tack Sussie H
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Den bästa maten på Kreta hittills.
Kan rekommendera biff med pepparsås
Tonfisken superb och bra vin
Servicen kanonbra

Tack Bo Å
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Vi råkade bara gå förbi, rädda att hamna på en turistfälla men vi hade tur....
Trevlig personal och mycket goda rätter, pasta.
Väl värt ett besök!

Tack chadde
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Denna resturang hittade vi på Tripadvisor och hade fått ett gott betyg, men vi blev besvikna. Platsen och restaurangen var inte speciellt mysig, sur och otrevlig personal som ville ha iväg gästerna snabbt. Maten okej men inte mer. Kan inte rekommendera denna resturang.

Tack HochM18

Resenärer som tittade på Kariatis tittade också på

Agii Apostoli, Chania

Chania, Chania Prefecture

Besökt Kariatis? Berätta vad du tyckte!