“Pensionär”
Omdöme om Stellina

Stellina
Rankad som nr 311 av 515 Restauranger i Chania
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Ett mycket fint hotell,var med barn och barnbarn kanonmat med allinclusive, åker gärna till detta hotell fler gånger. Har aldrig haft allinclusive tidigare men här mycket mat bra frukost inget att klaga på.

Datum för besöket: maj 2019
Tack 239jcs

Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Skit hotel. Vi har varit här i en vecka med tre familjer. Dåligt bemötande av personalen i receptionen, de är väldigt uppkäftiga och orättvisa. Sista dagen var en katastrof. Vi behövde checka ut från rummen kl 12 vilket är förståeligt, däremot valde de att JUST på oss tre familjer att klippa banden för all inclusive jämfört med andra familjer som kunde använda hotellets equipments hur de ville. Apollo gjorde ABSOLUT INGET åt saken.
Förutom detta var baren fattig, om du vill ha annat än vodka o tonic samt att maten hade ett väldigt litet utbud. Det enda positiva med hotellet var läget och personalen som jobbade runt poolen annars ångrade alla vi att vi betalade för att åka till detta skit hotell!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Allinclusiveresor123
Omdömet skrevs 1 september 2018

Ett jättetrevligt hotell med fina pooler och trädgårdar. Vår lägenhet var väl tilltagen och med bra läge, och tyst vilket jag upplever är ovanligt på hotell av den här typen runt medelhavet. All inclusive-bufféerna var varierade med mycket att välja på med olika teman. Även alla carte restaurangen serverade bra mat med omfattande meny. Stranden alldeles i närheten av hotellet var mysig och lugn i jämförelse med många andra charterstränder runt medelhavet. Mycket nöjd. Kommer att återvända, helt klart.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Robban68
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Härlig mat som hela familjen njöt av. Lugnt och stilla i restaurangen. Världens godaste shot som desert. Pannacotta med chokladsås. Grym

Datum för besöket: juli 2017
Tack Anders N
Omdömet skrevs 17 november 2014

Det var en mindre hotellkomplex med 46 lägenheter. Vi var där i juni och det var så lugnt och trevligt, ingen hulabaloo hotell, vilket vi var jättenöjda med. Maten var varierande och bra, vi hade inget att klaga över. Till stranden tog det en 5 minuters promenad, stranden var långgrunt, väldigt barnvänligt. Om man nu måste klaga på något så är det så klart dom hårda sängarna

Datum för besöket: juni 2014
    • Atmosfär
Tack Katja F

Resenärer som tittade på Stellina tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Stellina? Berätta vad du tyckte!