“Lokala kretensisk mat”

Taverna Kantouni
Rankad som nr 154 av 493 Restauranger i Chania
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Min man och jag är på Kreta på semester. Vi har passerat denna restaurang under de senaste dagarna och den var alltid fullsatt, så vi bestämde oss för att prova den. Vi är mycket glada att vi gjorde det!

Bra personlig service med ett leende (Iossif)Gott, lokalt vin (fat) . Rekommenderar starkt Ntakos som en förrätt. Det är den grekiska versionen av bruschetta men med denna fantastiska mjuka får ost. Min man tog en biff och jag åt lammkotletter med en gemensam grekisk sallad. Både den och huvudrätterna av kött var fint kryddade och väl tillagade (fortfarande rosa, som vi gillar det) . Den grekiska salladen var enorm, och vi kunde omöjligt äta upp den.

Sammantaget bra erfarenhet och vi kommer definitivt tillbaka innan vi lämnar Kreta för Australien.

Tack Kv3e
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.au. Visa original

Omdömet skrevs 19 maj 2015 från mobil enhet

God enkel mat utan konstigheter som tillagas med mycke kärlek, har ätit sovlaki och lamracks med grekisk sallad till, mycket gott.

Tack Ronnie K

Omdömet skrevs 4 maj 2018

Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Taverna Kantouni tittade också på

Kounoupidiana, Chania Prefecture

Besökt Taverna Kantouni? Berätta vad du tyckte!