“Italiensk glass och espresso 😋”

Delizia Gelato Italiano
Rankad som nr 4 av 35 Efterrätter i Chania
Kök: Café
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Underbar italiensk glass och en god espresso eller cappuccino familjen. Njut mitt i Chania hamnkvarter.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack GPH38

Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt gelato till min förvåning utanför Italien. Deras choklad gelato var den absolut bästa!

Datum för besöket: maj 2016
Tack Sofia N
Omdömet skrevs 6 maj 2016 från mobil enhet

Otroligt god glass. Detta ställe måste ni prova. Enda nackdelen var att glassen tog slut väldigt fort eftersom den var så otroligt smakrik.

Jag rekommenderar verkligen att prova deras glass.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Stefan S
Omdömet skrevs 11 juni 2015 från mobil enhet

Slår all annan glass, alla dagar i veckan! Många goda smaker att välja mellan, trevlig personal som skedar upp generöst med gelato!

Datum för besöket: juni 2015
Tack Petra B
Omdömet skrevs 12 augusti 2014

Kanske den godaste glass jag någonsin ätit. Prova t.ex. pistageglassen, som verkligen smakar pistagenötter! Plötsligt känns alla andra glassmaker konstgjorda...

Datum för besöket: juli 2014
Tack 778albinv

Resenärer som tittade på Delizia Gelato Italiano tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Delizia Gelato Italiano? Berätta vad du tyckte!