“Medelmåttigt”

Kalderimi
Rankad som nr 43 av 510 Restauranger i Chania
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Mysigt atmosfär. Trevlig personal. Perfekt kokt pasta. Lite smaklöst. Fick inte vatten till vinet. Men helt ok.

Tack Petra H
Giorgos M, Ιδιοκτήτης på Kalderimi, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2017

thank you very much
Kalderimi team

Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Vi bodde granne med Restaurang Kalderimi och receptionisten på hotellet rekommenderade denna restaurangen. Totalt har vi varit i Chania i 2.5 månader och jag är benägen att utnämna Kalderimi till en av de bästa restaurangerna i Chania. Vi har besökt restaurangen flera gångar och maten är lika vällagad och smakfull varje gång. Restaurangen i sig är mycket spartansk med ett fåtal bord ute på gatan. Gå dit för matens skull det är upplevelsen på denna restaurangen + en bra service och priset mycket rimligt i förhållande till det man får..

Tack Ib N
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Jättemysig restaurang uppe i gränderna i gamla delen. Vi åt fisk och skaldjurstallrik. Supergott. Väldigt mysig restaurang med god vällagad mat. Kommer absolut att besöka den igen

Tack Lena N
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Och så blev det så där bra. Trevlig fransk tjej som tog i mot oss, maten god och fräsch. Lugnt och stilla. Passade oss❤️❤️❤️

Tack jonjuk69
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Tänkte bara stanna lite snabbt och få lite mat i dottern vid lunch. Spagetti Bolognese till henne och grillad feta till föräldrarna. Mycket mycket gott. Härliga smaker. Servitrisen verkade blyg men inget som påverkade besöket negativt.

Tack Bengt A

Resenärer som tittade på Kalderimi tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Kalderimi? Berätta vad du tyckte!