“Super!”

Rankad som nr 36 av 501 Restauranger i Chania
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Jättegod skaldjurstallrik, snabb och proffsig personal (om än lite butter). Helt ok husets vin och underbar utsikt över hamn och fyr.

Tack Lena K

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Helt OK restaurang vid hamnen i Chania. Maten och servicen höll hög klass och utsikten över hamnen och folklivet där var väldigt trevlig. Enda minuset var att vi fick vänta ganska länge på maten

Tack Jannepersa
Omdömet skrevs 27 augusti 2017

Restaurangen ligger längs med hamnen, fin utsikt. Maten var mycket god, husets vin mycket tråkigt. Personalen var effektiva och snabba men deras attityd och oengagemang gentemot gästen var oehört tråkig. Det finns så många andra restauranger i samma stil, i samma område som man hellre går till anser jag. Men jag är nöjd med maten.

Tack MadeStj
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat för en restaurang som ligger precis vid vattnet vid den turisttäta venetianska hamnen. Fantastisk utsikt och trevlig personal dessutom. Rekomenderas starkt!

Tack Anders K
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Bra mat, enligt grekerna är det bara turistfällor längs hamnen, men hör var maten bra. Vi åt flera kvällar. Fisk och kött.

Dock dog servicen ju mer vi var där och ju längre vi stannade.

Utsikten är magisk!

Tack Sandra A

Resenärer som tittade på Palazzo Al Mare tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Palazzo Al Mare? Berätta vad du tyckte!