“Middag i hamnen”

Rankad som nr 93 av 532 Restauranger i Chania
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Zepos ligger helt perfekt nere i hamnen i Chania. Personalen har bra koll, maten håller måttet och utsikten är fantastisk.

Tack 193h_kanb
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 052)

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Inte mer speciell än att restaurangen ligger i en hamn. Maten var helt ok och priserna likaså. Trevlig personal.

Tack markiboy1
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

De får 2 p för mycket bra service och utsikten. Maten var tyvärr smaklös. Hamburgaren stod den var 200g men det må vara med all tillbehör på tallriken.

Tack Semestertrollet
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Här känner man sig välkommen, ingen som kastar in. Mycket väl mottagen. Beställde olika sorters förrätter, den bästa var "korvbrickan" 3 olika sorters korvar med tillbehör, sååååå goda
Prova deras Stifado den är bland den bästa jag ätit. Vi var 5 st alla var jättenöjda. Ett stort Tack till servitören som fick fram ett utsökt gott rödvin till maten. Hit kommer vi gärna fler gånger.

Datum för besöket: maj 2017
Tack matgladanisse
Omdömet skrevs 30 april 2017

Åt en god middag med mina föräldrar. Lite finare restaurang så det koster mera men gott var det. Aktar er när ni beställar en stor öl. Stor öl finns i två storlekar. Vi fick den serverat i en glasstövel och det var mera än en liter

Datum för besöket: juni 2016
Tack Semestertrollet

Resenärer som tittade på Zepos Restaurant tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Chania, Chania Prefecture

Besökt Zepos Restaurant? Berätta vad du tyckte!