“Återvänder inte!”

Tholos Restaurant
Rankad som nr 81 av 568 Restauranger i Chania
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 7 oktober 2022 från mobil enhet

Underbar miljö och god mat men noll koll på viner. Oengagerad personal, som inte kunde rekommendera lämpligt vin till maten. Valde lokalt vin på måfå, vilket var odrickbart. Fick beställa extra utan kompensation. Nonchalant och stöddigt bemötande.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack AnnaH427

Omdömet skrevs 19 september 2022 från mobil enhet

Very poor quality

Riktigt dåligt mat, känns som mat man får på en fotbollsmatch. Frysmat som dom tinat upp o slängt på en tallrik. Riktigt kasst, låt er inte luras av den fina lokalen/miljön. Extremt dryg personal skall även tilläggas

Datum för besöket: september 2022
Tack 922oskark
Omdömet skrevs 12 september 2022 från mobil enhet

Mysig lokal, men därefter går det bara utför.

Fick be om en vinlista. Beställde vitt vin som serverades i varmaste laget. Ishink hjälpte inta upp det särskilt mycket.

Vi valde "seefood plate" men blev riktigt besvikna. Friterad småfisk och små räkor är ok, men när de är lite större blir det lätt äckligt.

Saknade såser till rätterna.

Dyrt!

Datum för besöket: september 2022
Tack HobbeDalarna
Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Maten var helt okej, men dyr.
Vi fick vänta länge på att få beställa dricka och mat.
Sen tog det väldigt lång tid innan maten kom.

Kommer inte gå tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack 707nelliew
Omdömet skrevs 14 juli 2022

2016 besökte vi denna resturang och var så nöjda med god mat, service och fin miljö. Efter mycket letande hittade vi tillbaka och allt var lika . Lamb kleftiko doftade och smakade underbart, den vegetariska rätten med ugnsbakade grönsaker likaså. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Maria S

Resenärer som tittade på Tholos Restaurant tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Tholos Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.