“Missnöjd”
Omdöme om Kalipso

Kalipso
Rankad som nr 20 av 534 Restauranger i Chania
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Inte alls bra souvlaki, lite tråkig sallad utan kryddor osv.
Pastan var väldigt oljig och smaklös men hade goda räkor till.
Lite överpris.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Sightseer49847588941

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Helt underbar mat och service. Perfekt även för en barnfamilj sent på kvällen. Vi kommer tillbaka imorgon

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Y3491FDmargotb
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Thank you so much for your great review,we are very glad that you enjoyed our food and place,we wish you all the best-Kalipso team...

Omdömet skrevs 29 juli 2021

Deras yuvetsi var den bästa jag rätten jag ätit på kreta. Mycket god mat och trevligt bemötande, ett måste. Fett bra

Datum för besöket: juli 2021
Tack Elm4n
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2021

Thank you very much for your review, we hope to see you again...

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

En härlig atmosfär med trevligt bemötande och bra mat . Oavsett om du bara ska dricka eller äta så får du alltid ett bra bemötande .

Datum för besöket: juni 2021
Tack smirre71
MICHELE, Ιδιοκτήτης på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2021

Thank you very much for your good comments, hope to see you soon..

Omdömet skrevs 14 juli 2021

Denna resturang var lätt den bästa i hela Chania. Supergod mat med den allra bästa servicen. Rekommenderar starkt!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Flyer661486
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2021

Thank you very much for your nice review,we are very glad to hear from you and we hope to see you again,have a great time in Crete!!!

Resenärer som tittade på Kalipso tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Kalipso? Berätta vad du tyckte!