“Yey”
Omdöme om Kalipso

Kalipso
Rankad som nr 21 av 533 Restauranger i Chania
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Bästa servicen! Fin utsikt, allt var fint och braa, kör på om du vill chilla i old town. Bästa juggen

Datum för besöket: juli 2021
Tack T65UNannat
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2021

Thank you very much for your nice review,we are very glad to hear from you and we hope to see you again,have a great time in Crete!!!

Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Vi kom hit två gånger och altid de var så trevliga och de har så god mat , vi bad de om recept på två olika mat rätter och de var sjysta och gav oss det ❤️

Tack suzi m
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2021

Thank you so much for your review,we wish you all the best and hope to see you again.

Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Ett ställe för att hitta Greklands själ. Kan verkligen rekommendera om du är ny i stan. Servicen visar att endast toppkvalitet.

Tack rukvazr
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2021

Thank you very much for your review.

Omdömet skrevs 1 juli 2021 från mobil enhet

Trevliga servitriser, god mat, gästvänliga och riktig fin utsikt med solnedgång. Detta stället tycker jag är ett måste om man besöker Chanias hamn

Tack Herbert F
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2021

Thank you very much for your review,we are happy to know that you had very good time in our plase.

Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Ännu ett år på samma plats. Alltid god mat och service. Fisk och skaldjur är alltid perfekt. Läget och utsikten från restaurangen är fantastisk. Jag rekommenderar det till alla.....

Tack zorank831
Kalipso Restaurant, Marketing på Kalipso, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2021

Thank you so much for your review,we are so happy to know,that you had very good time in our restaurant and our work makes people happy,thank you once again and we hope to see you again-Kalipso team...

Resenärer som tittade på Kalipso tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Kalipso? Berätta vad du tyckte!