“Mysigt avslappnat ställe intill stranden”
Omdöme om Mylos Beach

Mylos Beach
Rankad som nr 184 av 532 Restauranger i Chania
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Trevlig, serviceinriktad personal och god mat! Passar såväl för lunch, middag eller bara en drink. Prova gärna Mylos specialdrink, super god och fint serverad i en ananas. Finns mat som passar både barn och vuxna.
Stort plus för rena och fräscha toaletter!

Datum för besöket: juni 2017
Tack mariagV9785WM

Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Så trevlig personal och god mat. Plus att de har gratis solsängar. Bodde på hotellet bredvid, hade då blivit 6 euro per dag för min mor och mig. Nu kunde vi äta mer gott för de pengarna

Datum för besöket: maj 2017
Tack Rose-Marie T
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Här fick vi det absolut bästa och personliga servicen av alla restauranger.
Ägaren gav oss ett varmt mottagande och maten och dagens fisk var mycket god!
Väl värt ett besök även om det känns tomt, men njut av vågornas brus, solnedgång och maten!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack TinaL1228
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Denna strandrestaurang är ofta väldigt tom. Varför är svårt att förstå när man väl ätit här. Lammet är helt otroligt gott. Ägaren är väldigt hjälpsam och vänlig. Rekommenderar alla att gå hit, ni kommer inte bli besvikna!

Datum för besöket: juli 2016
Tack Oskar B
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Vårat favoritställe på stranden! Vi var flera dagar och en kväll på Mylos Beach och det passade oss perfekt! Personalen är jättetrevlig och uppmärksam. Maten är god och priserna bra. Solstolarna är gratis och barnen fick låna kortlek och flytmadrass! Det finns även hinkar och spadar att låna. Stämningen är skönt avslappnad. På kvällen var det jättefint att äta i solnedgången. Hit kommer vi igen!

Datum för besöket: juni 2016
Tack Åsa L

Resenärer som tittade på Mylos Beach tittade också på

Chania, Chania Prefecture

Besökt Mylos Beach? Berätta vad du tyckte!