“Underbar resturang”
Omdöme om Twins

Twins
Rankad som nr 104 av 191 Restauranger i Agios Nikolaos
Omdömet skrevs 8 oktober 2022

Gigantiska portioner och god mat. Bra priser. Personalen är trevliga och snabba. Ligger i hamnen med utsikt över havet. Ett besök här rekommenderar jag verkligen.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack matthiase973

Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Skall man äta pizza i Agios Nikolaos rekommenderas Twins. De är stora och minst lika goda som hos övriga populära snabbmatskedjor. Är man återkommande kund får man inte bara extra vänligt bemötande utan kan lätt få modifiera sin pizza till utgångna starkt kryddade Inferno.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Kretaresenar
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Är man hungrig och vill få maten snabbt levererad utan att vara en petnoga matfantast fungerar detta stället utmärkt. Mycket vänlig personal.
Fin utsikt skall tilläggas.

Tack Saradanmat
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Lite mer ett snabbmatscafé än en restaurang., det vi åt va väldigt gott men inget man häpnar för. Utsikten är dock 5/5.

Ligger beläget mitt i centrum och perfekt för en lunch på dagen.

Personalen är väldigt aktiv och trevlig!

Tack D7838XXjohnm
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Kundservice är usel och maten är ännu sämre. Vi skulle absolut inte rekommendera detta ställe om man vill äta god mat.

Tack TomiPesonen

Resenärer som tittade på Twins tittade också på

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture
Katharon, Agios Nikolaos

Agios Nikolaos, Lasithi Prefecture

Besökt Twins? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.