Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Reste hit med min familj och mina föräldrar. Hade tur och fick lägenheter som vette mot poolen, fräscht boende och stora balkonger. Servicen på hotellet var bra, frukostbuffén, tavernan och middagsbuffén var jättebra och poolområdet rent och fint. Den lilla stranden nedanför hotellet var helt okej och vi bar helnöjda med vår vecka på Candia Park. Ibland tog vi taxi in till byn (9 euro) där vi shoppade samt åt på fina restauranger. Det enda vi kan klaga på är prisnivån på hotellets minimarket samt att de begärde 5 euro (!) för att använda tvättmaskinen. Löjligt! Jag handtvättade istället.

Bodde här: maj 2018, reste med familjen
1  Tack lindagidloef
Omdömet skrevs 10 maj 2018

När vi kommer var mottagandet av första klass.Vi har bott här ca 8 gånger. Bagaget tas om hand och blir inburet till det rymliga rummet, som är välstädat av ständigt tillmötesgående städpersonal.ev. fel eller påpekanden åtgärdas omgående, lysande!
Över huvudtaget är personalen mycket hjälpsamma, vänliga och kompetenta..Poolområdet är stort och fint, men en del solstolar skulle ersättas-
Frukostarna är lysande, Middagarna av ´bufétyp är rikliga och vällagade, Vi skulle kanske vijla se lite mer av centraleuropeiskt kök,. kan bli lite mycket grekiska rätter men smaken är olika, och mycket att botanisera mellan! Dessertbordet är mycket rikligt ock synnerligen delikat.
Havsbadet är inte långgrunt och passar väl inte så bra till små barn men det finns ju ett magnifikt poolområde...
Vi åkte taxi när vi skulle in till stan, för varmt att vänta på lokala bussar

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Mats B
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Vi har bott på Candia park i en vecka och är mycket nöjda med allt. Lägenheterna är trevliga, miljön och omgivningen välskötta, bad i både pooler och havet från egen strand. Närhet till Agios Nikolaus med taxi för miljöombyte kostar 9 Euro. Stor frukostbuffé och trevlig personal.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
1  Tack Rik F
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Candia park village är ett genomtänkt hotell , byggt som en liten grekisk by. Tavernan är lite mysigare än resturangen. Poolbaren är lagom och Manos blandar drinkar som inte finns med på listan om du frågar. Rummen bra men hårda sängar , inte värt och ta ett premiumrum , jätte balkonger som e kanon för kvällarna. Lugnt och skönt. Kanon poolområde. Jättefin strand. Personalen är väldigt serviceminded och trevliga. Ta taxi in till stan , kostar 9 euro. Du kan gå in ,4 km men vägen in är inte kul speciellt inte om du åker in med barn .

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
1  Tack volvo240tic
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Detta är åttonde, jag sa åttonde gången vi är här. Det säger allt om läget, rummen, servicen och kvalitén av städningen. Vår pärla som vi fortsätter att jämföra andra ställen med och inser att det inte finns något bättre än Candia. Buffén är stor och varierande, med fantastiska råvaror. Tennistränaren har spelat på elitnivå och vattenskidstränaren har varit tränare för det Brittiska vattenskidslandslaget.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
1  Tack annikaternstedt