Hermes Hotel(Agios Nikolaos)
  • Pool
Eliza Hotel(Agios Nikolaos)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 518 US$/natt.

Miramare Resort & Spa(Agios Nikolaos)
Bookgreece.com
  • Pool
Blue Marine Resort & Spa(Agios Nikolaos)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 672 US$/natt.

Candia Park Village(Agios Nikolaos)
Bookgreece.com
  • Fri parkering
Daios Cove Luxury Resort & Villas(Agios Nikolaos)
Omdömet skrevs 4 september 2016

Bra hotell med utmärkt läge. Nära till restauranger och affärer och bad. Rent och snyggt. Trevlig personal. Välj balkong med havsutsikt. Underbart se vattnet så nära och ibland kryssningsfartygen som kommer in. Vill man sova på morgonen så avstå från rummen "inåt". När vi var där lät cikadorna öronbedövande i träden på innegården så snart solen gick upp. Frukost ok. Gratis wifi i receptionen men vårt rum låg ovanför och wifi nådde vårt rum. AC tillkommer. Sammanfattningsvis ett bra boende som vi gärna återkommer till.

Tips för att välja rum: Välj havsutsikt. Undvik rummen mot innegården pga öronbedövande ljud från cikador (juli när vi var där).
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack soligen
Omdömet skrevs 2 september 2016

Vi åkte med Ving, Två personer. Rummet hade en dubbelsäng och två enkelsängar som stod bäddade, trist. Vi ställde oss också frågan hur fyra personer skulle kunna bo där då det t.ex. bara fanns två lådor, modell lite större skrivbords, att lägga kläder i, fyra galgar och två krokar vid dörren. Det fanns inte en enda krok på toaletten att hänga en handduk på. På balkongen fanns två stolar, ingen plats för fler. Det är också trist att inte luftkonditionering läggs in direkt i kostnaden, det är ju knappt möjligt att klar sig utan det.
Frukosten var ok och personalen trevlig.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack birgittac264
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Frukosten var samma sak varje dag vilket var väldigt trist. Den låg centralt så det var bra så om du är en ung kille eller student som gillar kackerlackor på golv och inte har något emot trevlig personal o fin miljö utanför så åk dit.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Abdi M
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt bra och trevligt rum med havsutsikt och balkong.
Frukosten var okej men borde varit mer att välja på.
Städningen var bra men fick ej nya schampo/tvål-flaskor under veckan vi var där. Lakanen byttes 3 ggr/vecka.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal!
Väldigt vackert läge och verkligen ett rekommenderat hotell!

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Mimmi P
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Ett litet och bra hotell. Trevlig personal som hjälpte till om det var problem. Tyvärr så var aircond inte med i priset och kostade 8€/ dygnet vilket jag tycker är på tok för dyrt.Rummen var små, men fullt tillräckligt.lite hängare både i badrum och garderoben.
Wiif funkade inte hela tiden men det fanns även på rummen.
Frukosten var ok. Det ligger väldigt bra till. Nära bad och stad :)
Helt och rent.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par