Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Vi blev positivt överraskade” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Coco-Mat Hotel Athens

Bästa priser för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
Coco-Mat Hotel Athens
Rankad som nummer 3 av 333 hotell i Aten
Stockholm, Sverige
Nivå Skribent
3 omdömen
“Vi blev positivt överraskade”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs juli 20 2016 från mobil enhet

Jag och min fästman bodde 4 nätter på hotellet. Förväntningarna var inte alls så höga och därför blev vi positivt överraskade.

Eftersom vårt flyg blev försenat checkade vi på hotellet runt 01.00 och vilket fantastiskt bemötande av personalen! Glada och positiva och mycket hjälpsamma.

Vi fick ett rum på 4e våningen utan utsikt men det gjorde inget. Rummet var superfint och superrent. Vi hörde ingenting från trafiken utanför & det kanske beror på att vi bodde högt upp.
Nespresso-kaffe samt te fick man ta gratis och det fanns på rummet. Vi tog ofta en kopp kaffe och satte oss på takterassen. Här spenderades många kvällar. Terassen hade panoramautsikt med en sikt mot Akropolis som lyste upp så fantastiskt på kvällen.

Tofflor att ta hem, samt en liten påse med örter under sängen när man sov förhöjde upplevelsen mycket.

Frukosten var helt ok, hade gärna sett mer variation så som olika yoghurtar och pålägg.

Jag kan starkt rekommendera hotellet för er som besöker Aten och vill bo på ett mer lugnt ställe.

Bodde där i Juli 2016, reste som ett par

• Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Atenhotell
Psirri/Gazi
Electra Palace Athens
Omonia
Pallas Athena Grecotel Boutique Hotel
Visa priser

Besökt Coco-Mat Hotel Athens? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Coco-Mat Hotel Athens

Verksamhet: Coco-Mat Hotel Athens
Adress: 36 Patriarchi Ioakim, Aten 106 75, Grekland
Region: Grekland > Attica > Aten > Kolonaki/Lykabettos
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 3 av 333 hotell i Aten
Prisklass (per natt): 1 090 kr - 1 974 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Coco-Mat Hotel Athens 4*
Antal rum: 39
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ebookers, Booking.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Coco-Mat Hotel Athens. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?