“Bra öl”

Athena`s Cook
Rankad som nr 167 av 2 773 Restauranger i Aten
Område: Plaka
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Hit går man för ölen , stort och roligt utbud , många grekiska ölsorter som är kul att prova. Maten är ingen höjdare , vi fick fryst pizza och en sunkig ostburgare, lägg pengarna på ölen. Stället är mysigt och trevligt, servicen är sådär.

Tack Mari A

Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger cirka 2-300 meter från Syntagma. Mycket bra service, stort urval av öl och relativt bra mat.

Tack KungsbackaSteve
Omdömet skrevs 9 juni 2016 från mobil enhet

En lunch sista dagen i Athen och det var helt rätt ställe att besöka! Servitören var otroligt trevlig och hjälpsam. Vi testade tre grekiska lager som var jättegoda - kan verkligen rekommendera Argos Star lager. Den i kombination med chicken mitsova (ajdå, kommer inte ihåg exakt hur den stavades...) var en klockren kombo! En stuffed burger intogs även som var ok. Kan verkligen rekommendera detta ställe!

Tack Marielle A
Omdömet skrevs 29 januari 2016

Denna restaurant var den bästa under vårt veckolånga besök i Aten-den har allt; hög servicenivå,kunniga kypare,lagom nivå på musiken,vansinnigt god mat och ett särdeles gott urval av ölsorter. Och det är inte dyrt.

Tack 30PL
Omdömet skrevs 19 april 2014

Det här stället har många trevliga ölsorter att välja på. Servicen var vänlig och fungerade bra. Maten håller emellertid en högst genomsnittlig standard. Stället fungerar för luncher men jag skulle inte äta middag här. Min mat var en slags inbakad burgare med pommes frites. Burgaren var mycket torr och maträtten skulle tjänat på att serveras med sås. Inredningen på restaurangen är modern och enkelt rustik. Vi var nöjda men det var inte någonting speciellt med restaurangen annat än att de hade många ölsorter att välja på.

• Atmosfär
2  Tack Scandinavian01

Resenärer som tittade på Athena`s Cook tittade också på

Besökt Athena`s Cook? Berätta vad du tyckte!