“Världsklass”

Rankad som nr 60 av 2 745 Restauranger i Aten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Monastiraki
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Vi var 7 personer som tog första ställe för lite vin/öl och blev kvar i 4 timmar. Maten var väldigt bra och atmosfären underbar. Mina kollegor sa att denna kväll var den bästa någonsin, jag kan bara hålla med

Tack KevOli
Kostas B, Guest Relations Manager på Efcharis, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2017

och jag kan stödja med all personal när du lämnar de sade att det bästa om you.we kärlek i allmänhet svenska människor eftersom vi tror att du är ett folk utan hat kärlek gömmer
genom er vi hoppas inte att glömma oss och se dig tillbaka igen här
med respekt
konstantinos

Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Efcharis är ett väldigt trevligt ställe att äta lunch på. Miljön är livlig, med mycket folk ute på gatan. Vi har även ätit middag där, men tycker att det är lite för stimmigt på kvällen. Maten är god och portionerna stora och priserna är ok.

Tack Curious517843
Kostas B, Guest Relations Manager på Efcharis, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2016

tack så mycket botten av vårt hjärta och vi önskar i 2017 alla dina drömmar kommer att vara sant eftersom du förtjänar !!!!
Med avseende
konstantinos

Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Vi beställde seabeam, torsk och grekisk sallad. Seabeam serverades grillad och hade god smak. Torsken var friterad och det smakade som att oljan hade använts till att fritera flera gånger innan. Den grekiska salladen var det bästa med denna måltid! Jätte goda grönsaker och feta ost. Tyvärr så rökte många på restaurangen och det fanns ingen plats för icke-rökare. Inredningen är bohemisk och intressant. Vi åt medan det regnade ute och tyvärr så droppade det lite vatten från taket på vårt bord.

Tack 10x1
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Jag skulle kalla maten för rejäl, i både positiv och negativ mening. Stora rejäla portioner med traditionell mat. Det är gott och man blir mätt. (Om man beställer grilltallrik räcker en "liten" lugnt till 3-4 personer!) Det är också rejält till stilen, dvs inte finessrikt. Innovationer och finess får man leta efter nån annanstans. Det är ett riktigt turistställe, inga greker här inte, men personalen är trevlig (särskilt inkastaren...) , inredningen är mysig och de kör med grekisk livemusik. Karaffvinet (det röda) är surt och blaskigt, så det är värt att ta något annat. Med ett snittbetyg på 4,5 ligger de alldeles för högt, egentligen är det nog 3,5 men jag ger en fyra för vi hade trevligt där! :)

Tack HrJonsson
Kostas B, Guest Relations Manager på Efcharis, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2016

Thank you very much for your review.
we hope next time you will give us five(5)*stars!!!you can write a review every 30 days and i wish inside of my heart the 2017 for you and your family is the best year in your life!!!!
With respect

Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Bästa maten jag någonsin ätit 110% nöjd
Grym bra kvalitet på maten med färska råvaror.
Klimaten är helt underbar med bästa proffsiga personalen som kan vägleda dig rätt till vilken maträtt du ska välja.
Vinet var sååå himla god och kändes verkligen äkta när man drack den.
Musiken var traditionell och väldigt fin.
Rekommenderar starkt detta taverna kommer aldrig att glömma denna underbara korta stund här.
Återkommer självklart om jag befinner mig i Aten.
❤️❤️❤️❤️❤️

Tack Josef S
Kostas B, Guest Relations Manager på Efcharis, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2016

Τι να πω έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα.τι καταπληκτικοί άνθρωποι υπάρχουν
σε αυτό το κόσμο. πραγματικά ένας άνθρωπος που γράφει τοσα πολλα και τόσο όμορφα πράγματα για ένα εστιατόριο αξίζει βραβείο παραδέχομαι ότι τα λόγια σου με συγκίνησαν και θα ήθελα πάρα πολύ να έρθω σουηδία είναι κι ο ανηψιός μου εκεί πέρα στο γκέτεμποργκ πραγματικά σε ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου εσένα και την κοπέλα σου και εύχομαι πάντα να είστε ευτυχισμένοι και υγιείς εσείς και όλη σας η οικογένεια
με εκτίμηση
και σεβασμο
κωνσταντίνος

Resenärer som tittade på Efcharis tittade också på

Besökt Efcharis? Berätta vad du tyckte!