“Testa deras smoothis”

Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Plaka
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Vegetarisk restaurang med underbara smoothies och färsk pressade juicer
Maten är bra, åt en god burgare och en jätte god pasta, lite mindre god sötpotatis men överlag mkt bra!

Datum för besöket: december 2016
Tack AnnaBee20142014

Omdömet skrevs 3 november 2016

God och vällagad vegetarisk mat. En glädje därför att det inte är så lätt att hitta vegetarisk mat i Aten

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Mona S
Omdömet skrevs 20 augusti 2015

Fantastiskt gott och bra utbud av läckra vegetariska rätter! Personalen var också mycket proffsig och trevlig.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Jasmin M
Omdömet skrevs 22 juli 2015 från mobil enhet

Efter 9 dagar med grekisk mat var maten här en perfekt kontrast! Otroligt fräsch och vällagad mat. Avokadohamburgaren är jättegod och en av de bättre jag någonsin ätit. Äppeljuicen var även magisk!

Datum för besöket: juli 2015
Tack sofip691
Omdömet skrevs 21 juli 2015 från mobil enhet

Efter en lång resa från Cypern till Athen, vi valde att ta in en lätt middag. Rekommenderat från bekanta som hade besökt Avocado. Vi tog en hälsosam och intressant promenad till Plaka.
Underbara, smakrika sallader, förrätter och mains av exceptionellt kvalitet och produkter. Fräsch och Spartanskt utredning och proffesionellt betjäning.
Hade en topp vitt vin från en lokal druva som kallas Malagusia. Rekommenderas med hela hjärtan!

Datum för besöket: juli 2015
Tack lapskoj

Resenärer som tittade på Avocado tittade också på

Besökt Avocado? Berätta vad du tyckte!