“Fantastisk utsikt!”

Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Syntagma
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Mycket hög klass på maten och en utförlig vinlista med många bra grekiska viner bland annat.
Restaurangen ligger högst upp på Hotel Grande Bretagne mitt i centrala Aten.
Utsikten är fantastisk, i synnerhet på kvällen när man ser det upplysta Akropolis.
Vi uppskattade ändå allra mest det vänliga bemötandet från personalen som gjorde allt för att vi skulle få en trevlig kväll.

Tack Corinn57

Omdömet skrevs 4 februari 2017

Satt med perfekt utsikt över Akropolis. Restaurangen är elegant, maten bra och servicen mycket bra hela tiden. Tycker dock att ca 100 euro var lite väl mycket för förrätt, huvudrätt och två glas vin. Positivt dock att bli bjuden på några små sötsaker och en digestif efter maten.

Tack Magnus M
Omdömet skrevs 3 juni 2016

Besökte denna restaurang i samband med familjefirande. Perfekt service och en meny med utsökta anrättningar och drycker gav oss en minnesvärd kväll med en fantastisk utsikt över Athen som extra bonus.

Tack eric402016
Omdömet skrevs 29 juli 2015

Grande Bretagne Roof Garden är fantastisk.Maten är lysande och servicen både vänlig och professionell. Vi fick ett bord med utsikt över Syntagmatorget och det var förstås spännande i juli 2015. Det är dyrt att äta här, men ett minne för livet

Tack ulfj
Omdömet skrevs 7 juni 2014

Otroligt mat, fantastisk utsikt, perfekt service, bra vinmenu men ganska dyrt och tyvärr rätt ofta ganska speciellt om hotellet är fullt.

Tack Waitong

Resenärer som tittade på GB Roof Garden tittade också på

Besökt GB Roof Garden? Berätta vad du tyckte!