“Mycket bra”

Kök: Bar, Fusion
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 4 personer som delade på flera olika tapas. Allting mycket smakfullt och fint upplagt. Servicen var väldigt bra. Ett plus för miljön i restaurangen. Väldigt mysig och trevligt inredd. Rekommenderar att man bokar bord i god tid för det blir fort fullbokat. Kan verkligen rekommendera KonFusion

Tack Lenastennek

Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt ställe. Ligger mitt i byn. Synd bara att man inte bara kan gå dit utan man måste förboka. Vill man bara ta en drink går det oftast bra att komma utan att ha bokat. Mycket bra tapas.

Tack Annette S
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

En helt enastående middag. Vi har varit i La Cala i 3 veckor och reser hem imorgon. Ikväll har vi ätit den i särklass bästa maten, fått den bästa servicen av Irena, Paolina och Fabio. Världsklass

Tack Ollestenberg
Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera detta ställe. Superfina tapas med en twist, goda varmrätter och fantastiska cocktails. Personalen trevlig och uppmärksam. Boka bord i god tid eftersom det är mycket populärt

3  Tack annlouise66
Omdömet skrevs 29 oktober 2016

Trevlig personal. God, vällagad mat till bra pris. Marinerad lax med färskost och pepparrot var helt fantastisk! Outstanding!

Tack Camilla S

Resenärer som tittade på KonFusion Tapas & Cocktail Bar tittade också på

La Cala de Mijas, Mijas

Besökt KonFusion Tapas & Cocktail Bar? Berätta vad du tyckte!