“Hemtrevlig lägenhet”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Camper389 ...
1 omdöme
“Hemtrevlig lägenhet”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i september 2019

Närheten till stranden, bageriet ligger så nära att färskt frukostbröd är ett måste.
Gott om restauranger.
Det är gångavstånd till det mesta, till och med golfbanan.
En fantastisk ombonad lägenhet med hemmakänsla, för inte att glömma takterrassen, underbart, detta var vår andra vistelse här och det kommer att bli fler.

Datum för vistelsen: september 2019
Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Lennart L
Nivå 3 Skribent
14 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Underbar lägenhet med terass”
Omdömet skrevs 30 maj 2019 för en vistelse i november 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Mycket fin lägenhet som infriade fullt ut de högt ställda förväntningarna som vi hade. Ordning o reda, rent o snyggt samtidigt som läget är kanon i centrala La Cala.
Vi kommer definitivt komma tillbaka hit

Datum för vistelsen: november 2018
jun 1 2019
Tack för ditt mycket fina omdöme. Kul att du trivdes och gillade boendet under din vistelse. Hjärtligt välkommen tillbaka.
Jessica E
Göteborg, Sverige
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Bästa läget i La Cala”
Omdömet skrevs 16 maj 2019 för en vistelse i juni 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En fantastiskt mysig lägenhet fint inredd med rymliga sovrum, fullt utrustat kök, två fina badrum som va rena och fräscha precis som resten av lägenheten. Det bästa är lägenhetens fantastiska altanen på taket. Där man har möjlighet till att sola, grilla, hänga i loungen eller bada i bubbelkaret. Allt ligger inom gångavstånd från affärer restauranger, caféer och salta bad.
Har allt vad som behövs för en perfekt semester.
Rekommenderar varmt till kommande gäster.

Datum för vistelsen: juni 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
maj 17 2019
Tack för ditt fina omdöme! Härligt att ni trivdes så gott under er vistelse. Välkomna tillbaka!
Pysan69
Västra Frölunda, Sverige
Nivå 5 Skribent
31 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
“Perfekt läge med hemmakänsla”
Omdömet skrevs 13 maj 2019 för en vistelse i april 2019

En pärla med bästa läge mitt i La Cala de Mijas. Endast ett stenkast från havet (150m)
Nära till ALLT...matbutiker, restauranger, taxi & buss.
Välutrustad lägenhet, där inget saknas.
Bekväma sängar, och gott om förvaring.
Tyst ac inbyggd i alla rum med både värme och kyla.
Allt rent nytt och fräscht med en härlig ombonad hemmakänsla.
Fantastisk takterass med havsutsikt och utsikt över takåsarna med gasolgrill, utekök, pergola, lounge, dusch & jacuzzi.

Kan verkligen rekommendera ett besök i detta fina penthouse.

Datum för vistelsen: april 2019
maj 14 2019
Roligt att läsa att du trivdes och verkar så nöjd under din vistelse. Du är hjärtligt välkommen tillbaka närhelst du önskar.
Peter J
Gråbo, Sverige
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fantastisk lägenhet i La Cala”
Omdömet skrevs 13 maj 2019 för en vistelse i januari 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En underbar lägenhet mitt inne i La Cala, så fräsch och en fantastisk takterass med grill som vi kunde använda. Hela lägenheten var ren och fin 6 bäddar i 3 sovrum tipp topp för oss.
Definitivt ett perfekt boende för den som vill bo mitt i La Cala de Mijas

Datum för vistelsen: januari 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
maj 15 2019
Tack för ditt fina omdöme. Roligt att ni trivedes under er vistelse. Välkommen tillbaka!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera