“Alltid lika gott!”
Omdöme om Dona Nina

Dona Nina
Boka med
Dona Nina har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 36 av 734 Restauranger i Funchal
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Vi var lyckliga som redan andra semesterdagen hittade Dona Nina, belägen på en liten gata just nedanom köpcentret Forum. Det var den proffsiga och vänliga personalen som från första stund fick oss att känna oss välkomna. Under vår vistelse på ett hotell i närheten åt vi hos Dona Nina ett flertal gånger. Maten höll en hög standard och var alltid lika god, oberoende av om vi åt fisk eller kött. Mina favoriter var stekt färsk fisk - dorada med grönsaker och nötfile’ som grilllas på het lavasten vid bordet till exakt den mognad man själv väljer! Personalen är vinkunnig och hjälper gärna vid val av vin till maten. Prisnivån är moderat. Min man och jag rekommenderar Dona Nina på det varmaste!

Tack Siv S
Dona Nina R, Управляющий på Dona Nina, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2018

Dear Guest, Thank you for your Review. I am glad that you enjoyed your time with us and had a great day. We hope to be able to see you again in Dona Nina next time you are here on holiday.

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Vi besökte restaurangengen flera gånger under två veckor och var nöjda varje gång. God mat och gott vin lade grunden. Därtill mycket trevlig service som gav nästan en familjär känsla. Alla gjorde så att vi trivdes mycket bra. En liten pärla i Funchal. Glöm inte att boka bord!

Tack Bo H

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt lite olika, pasta Cabonara, grillspett, heta räkor, lammkotlett och fisken Espada. Allt fantastiskt gott. Bra service. Rekommenderar ett besök hit. Ta buss nr 2 hit.

Tack Livsnjutare65

Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och god mat . Spetten och pastan var jättegoda. Ponchan var magisk. Bra vegetarisk mat.

Tack Safari407596

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med lagom stor meny. Vi valde fisk, både till för- och huvudrätt. Jättegott var det. Vi blev rekommenderade "grönt vin" till maten som också var mycket gott. Även efterrätten var lagom stort och smaskigt. Allt till en rimlig prislapp. Toppen!

Tack Maaret M

Resenärer som tittade på Dona Nina tittade också på

Funchal, Madeira

Besökt Dona Nina? Berätta vad du tyckte!