“Fin atmosfär och trevlig personal”
Omdöme om Come Together

Come Together
Boka med
Spara upp till 30°% när du bokar online *
Come Together har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 36 av 739 Restauranger i Funchal
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Come Together ligger fint, har en trevlig inbjudande atmosfär och en mycket trevlig personal. Vi blev väl omhändertagna. Vi beställde skaldjur och fisk. Vi blev lite besvikna, maten levde inte upp till priset. Köket saknar en riktig kock, då fisken borde smaka mer - fisk - och inte ligga dränkt i sås. Men härlig atmosfär.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Ricce55

Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Vi gick hit pga betygen på TripAdvisor men blev väldigt besvikna. Enda positiva var att personalen var snäll och trevlig.
Halvsunkigt ställe, musiken bestod av instrumentaliska covers med panflöjt, maten var smaklös och sönderkokt. Inte värda sina bra betyg!

Datum för besöket: april 2017
1  Tack Elinor L
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Rekommenderas. God mat och trevlig servering. Lägg på lite extra salt på allting så blir det en femma.

Datum för besöket: april 2017
Tack HansP1310
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Vi hade inte bokat bord men personalen lyckades trolla fram ett bord för fyra trots att allt var bokat. Jättetrevligt ställe med underbar personal. Vi åt flamberad svärdfisk "Come together", bland det godaste i fiskväg jag ätit. Flamberad jordgubbar till efterrätt var också en toppenrätt. Rekommenderas men se till att boka bord.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lennart D
Omdömet skrevs 12 december 2015 från mobil enhet

Varmt välkomnande av personal och bra läge. Välkomstdrink +. Min man fick jätte mör och fin köttbit, men jag som hade beställt kycklingspätt med sås och potatis fick aldrig någon sås och fick friterade pommes då de inte kunde göra potatis utan smör. Jag blev mycket besviken eftersom jag tycker att pommes är skabbig mat och ingen hade tillfrågat mig om det var ok att byta ut min mat.

Ägaren (tror vi) satt i ett hörn på restaurangen hela kvällen, och såg arg ut och pratade ilsket med personal och i telefon och bidrog med en dålig stämning. Ville mest därifrån tack vare honom. Otrevligt...

De får dock en tvåa då köttet var bra.

Datum för besöket: december 2015
2  Tack Hjorter H

Resenärer som tittade på Come Together tittade också på

Funchal, Madeira
Funchal, Madeira

Besökt Come Together? Berätta vad du tyckte!