“Trevlig restaurang, rekommenderas varmt”

Aconchego Restaurante Bar
Boka med
Aconchego Restaurante Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 60 av 714 Restauranger i Funchal
Omdömet skrevs 19 april 2018

Fantastisk mat, mysig miljö och mycket trevlig personal. Den gula lilla restaurangen ser enkel ut från utsidan, men är väldigt charmig och ombonad inuti.

1  Tack Berit_Uppsala

Omdömet skrevs 15 april 2018

Kanongod mat. Vi åt Lapas och Espada, Båda rätterna var utsökta Restaurangens fasad döljer att det är en riktigt fin restaurang. väl värd att besöka.

1  Tack Bengt_Kinna_Sweden
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Oansenlig utsida - liknar ett garage - men när man kliver in så öppnar sig en vacker, hemtrevlig, välkomnande restaurang med underbar mat, havsutsikt, glad och harmonisk atmosfär både från personalen och miljön i övrigt. Rekommenderas starkt!!
Glöm inte att titta på alla vackra tavlor!

Tack Annethe S
Omdömet skrevs 27 februari 2017

Fint och enkelt ställe men de satsar på god kvalité på maten och bra service.
Det var ett bra alternativ för oss då vi bodde utanför Funchal och vill slippa åka in till stan eller till Lido.

Tack Genalda F
Omdömet skrevs 9 januari 2016 från mobil enhet

Vi är ett par i yngre medelåldern och var där med vår 2 åriga dotter. Maten var magnifik, bläckfisktentacklerna var bland de godaste vi smakat, servicen kanon och solnedgången samt dom tända facklorna bidrog till en perfekt middag.

1  Tack Jarmo H

Resenärer som tittade på Aconchego Restaurante Bar tittade också på

Besökt Aconchego Restaurante Bar? Berätta vad du tyckte!