“Mycket goda hamburgare”

Kök: Gastropub, Vinbar, Soppa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Hemmagjorda hamburgare, hemmagjorda chips. Jättegott och sedan tog vi en god kopp kaffe. Hit ska vi gå igen!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Ricce55

Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Stället är känt för sina laxtapas, men hamburgertapasen var strået vassare! Hamburgaren gick verkligen hem hos vår tioåriga dotter.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Ann-Helen N
Omdömet skrevs 21 december 2016 från mobil enhet

Missa inte denna lilla restaurang, ett fynd på en liten gå gata, vi åt en laxtapas, underbart god i sin enkelhet. Inget för stora middagar, men charmigt för en liten och god kvällsmåltid. Missa inte ☔ som hänger ovan uteserveringen.

Datum för besöket: december 2016
Tack Rocky2015
Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Enkel men mycket god och prisvärd mat i pubmiljö. Mycket trevlig personal! De flesta besökarna när vi var där var även lokalbefolkning vilket vi tog som ett bra tecken.

Datum för besöket: december 2016
Tack Rickard N
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevlig personal!Detta ställe kan vi verkligen rekommenderaRestaurangen låg på en liten gata som inte var så lätt att hitta.Bra priser!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Ingrid R

Resenärer som tittade på Well.com tittade också på

Besökt Well.com? Berätta vad du tyckte!