“Mycket trevlig personal och bra kök.”
Omdöme om Espettus

Espettus
Boka med
Espettus har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 17 av 734 Restauranger i Funchal
Kök: Brasilianskt, Steakhouse, Internationellt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 16 april 2017

Ligger strax utanför Lido-området men är väl värt ett besök. Vi åt en tre rätters, bra standard rakt igenom till bra pris..

Tack Anders S

Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Espettus är en restaurang att besöka när ni är på Madeira. Familjär och trevlig personal, god mat och fin salladsbuffé. Passar perfekt om du har barn, personalen fixar både med mat och humöret på barnen! Toppen!

Tack Sara N
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Denna härliga restaurang blev vår favorit under vår sköna vecka i Funchal. Bra fisk och fantastisk "steak on stone", härlig tillbehörsbuffe och mycket prisvärd 3-rätters meny.

Tack Åsa B
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Varit på restaurangen två ggr under vår vecka på Madeira det här året. Båda tillfällena var alldeles utmärkta, trevlig personal som ansträngde sig för att vi skulle få en så bra upplevelse som möjligt. Åt steak filé on stone båda gångerna och det köttet överträffar många köttrestauranger i Sverige flera ggr om. En sallads/tillbehörsbuffé tillåter dig att plocka valfria tillbehör. Ligger lite utanför stan men väl värt ett besök!

Tack Christine P
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Besökte stället två gånger och åt kött båda. Första besöket satt vi bredvid en väldeligt livlig barnfamilj. Hade hoppats på att personalen uppfattat att vi var många som stördes. Dock var filé på sten god. Andra gången åt vi ryggbiff som mer var som dåligt putsad entrecote. Efter jag själv skurit bort det jag inte ville ha så var den ok.

Tack Stefan F

Resenärer som tittade på Espettus tittade också på

Besökt Espettus? Berätta vad du tyckte!