28 personer tittar på det här hotellet
Vio.com
ZenHotels.com324 US$
travelup.com363 US$
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

Suverän service, rent och frächt.Maten ljuvlig. Otroligt vackra vandringsleder och utsikter uppe i bergen.Vackert att promenera längs strandpromenaden, som ligger precis vid hotellet. Det är värt att boka ett rum med havsutsikt.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack Michaela J
Omdömet skrevs 22 augusti 2016

Lägg på lite och bo i en juniorsvit. Då får då tillgång till stor terrass där du kan sola utan att bli störd av alla nere vid poolen. Dessutom en köks del det inte skrivs mycket om. Två kokplattor, kyl och lite glas, porslin och kastruller. Bra att ha för picknicken på levada vandringen. Hotellet har några år på nacken, var där 2002 och framåt och då var det nytt och fint, så det är lite slitet lite varstans. Personalen är toppen och alltid trevlig. Maten på all inc ok men inget att hoppa högt över. Vinet är det sämre med bra tre sorter och ingen möjlighet att köpa till ett bättre vin, som många All Inc erbjuder. Har du bil är garaget gratis i källaren.

Rumstips: Rum mot poolen eller juniorsvit, Towersviten är oxså bra men det går inte att sola på dess balkong.
Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 1961Dexter1961
Omdömet skrevs 1 juli 2016

Juniorsvit med underbar utsikt! Mycket vänlig personal och bra att man kan välja tre olika temarestauranger utöver standardbuffen. Verkligen all inclusive gällande mat o dryck. Lugnt hotell med lite högre medelålder på hotellgästerna. Inredning och möbler något slitna, inte alltid varmt på spa-avdelningen och lite slö underhållning på kvällarna -annars inte mycket att klaga på!

Rumstips: Juniorsvit att rekommendera med fantastisk utsikt och stor balkong med solstolar.
Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Hakans1p
Omdömet skrevs 16 juni 2016

En mycket vacker ö med trevliga männsikor, god mat och härligt klimat. Vi kan rekommendera Levada vandring och att åka runt på guided Jeep tur. Fantastisk upplevelse. Ta linbanan upp till den perfekt trimmade parken Jardim do Monte och åk sedan släde nerför genom stadens gator.

Datum för vistelsen: april 2016
2  Tack Edit1964
Omdömet skrevs 7 mars 2016

Bekvämt och mycket rent rum, vackra och rymliga allmänutrymmen, jättefint poolområde, frottérockar på rummet, fria badlakan vid poolen och frukost- och
middagsbufféer som var helt fantastiska! Hög medelålder bland gästerna, men
det passade oss utmärkt - lugn och trivsam atmosfär. Att jogga längs den ljuvliga
(men delvis mycket backiga) strandpromenaden när solen gick upp var en av höjdpunkterna! Madeira är bara SÅÅÅ vackert!

Rumstips: Bodde i rum 720 och var störda på balkongen av vent.anläggn. som stod nedanför. På östra sidan är det nog bättre bo längre bort/högre upp!
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Ing-Marie G