Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Vi bodde här 1 vecka och är nöjda med så gott som allt. Fint nyrenoverat rum på våning 14. Rummet hade havsutsikt och en bra balkong att njuta utsikten från. Mycket bekväm säng, sov som en stock efter dagens aktiviteter. Vi var mycket nöjda med städningen av vårt rum.
Poolområdet var fint med gott om solsängar. Trevlig och hjälpsam personal i poolbaren.
Vi hade frukost inkluderat och det fanns mycket att välja på. Passionfruktsyoghurten var mycket god. Enda lilla nackdelen var att det var mycket slamrigt och hög ljudnivå i matsalen.
Hotellet ligger bra med en ca 20 minuters promenad in till centrala Funchal. Det finns gott om bra restauranger i närheten.
Hela Madeira var helt fantastiskt, vi kommer definitivt att återvända, både till ön och till Alto Lido.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack MRSBoman
Grupo C, Gestor på Alto Lido, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2019

Kära Gäst,
Mange tak för att du tog dig tid att skriva denna fina recension!
Vi är så glada att höra att du tycker om vårt hotell och har haft en trevlig vistelse med oss.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 28 juni 2019

Jättefräscht modernt hotel centralt, nära till havsbad, strandpromenad, restauranter. Till Funchal centrum ca 5-6 km att gå, annars går bussar till centrum hela tiden, hållplats inte långt från hotellet, hotellet har egen bussavg till centrum men provade inte detta så vet ej hur det fungerade. Nära till supermarket, några minuters promenad. Vi promenerade fram o tillbaka till Funchal centrum och till Camara de Lobos längs strandproemnaden, trevliga turer. Inomhuspool, spa, gym o poolområde med poolbar med enklare rätter/snacks. Mycket fräscht o modernt. Lägenheten jättefin, städning alla dagar, tv, ac o wifi ingår, safetybox kostar 13 euro/vecka, rimligt. Fint utrustad . Åker gärna tillbaka till detta hotell.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack evgun2016
Grupo C, Gestor på Alto Lido, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2019

Kära Gäst,
Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack så jättemycket för din review och för din fina feedback!
Det gläder oss att ni är tillfreds med er vistelse. Det är vårt absolut största mål, att gästerna lämnar hotellet nöjda.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Omdömet skrevs 19 april 2019 från mobil enhet

De första dagarna på rummet var ingen höjdare då det luktade väldigt illa på vårt rum. Vings och hotellets servicepersonal såg in i vårt problem och hittade ingen lösning för oss att behålla rummet. Helt resolut uppgraderade de oss till en svit på fjortonde våningen med vidunderlig utsikt och doftar bara nyrenoverat. Underhållningen är av hög kvalitet och de gemensamma utrymmena är av högsta kvalitet. Mycket trevligt och bra hotell. Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack GeorgeLj
Grupo C, Gestor på Alto Lido, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2019

Kära gäst,
Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online! Vi uppskattar det verkligen!
Vi är hemskt ledsen för händelsen som uppstod med dålig lukt.
Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Omdömet skrevs 1 april 2019 från mobil enhet

Nu har vi bott här i en vecka och är i stort sett supernöjda med allt. En halvtimmes promenad till Funchal centrum. Fem minuter till lokalbussarna plus egen buss till city. Trevlig och serviceminded personal. Gosedjur som ”lever” sitt eget liv i korridoren. Jag hade födelsedag och vips så fick vi en tårta på rummet! Hade fått 100% om poolen inomhus var fixad men man fick gå till grannhotellet Baija Azul. Inga problem. Vi bodde i en lägenhet med en formidabel utsikt över Atlanten ifrån balkongen. Vi kommer att återvända!

Datum för vistelsen: april 2019
2  Tack 610ulff
Grupo C, Gestor på Alto Lido, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2019

Kära gäst,

Tack för din fina återkoppling från din vistelse på Alto Lido Hotel . Det gläder oss att ni hade en trevlig vistelse och att ni blev väl omhändertagna av vår personal!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 14 mars 2019

Helt nyrenoverat, det enda som är under renovering är inomhuspoolen och damernas vid receptionen. Så vacker inredning, trevlig och serviceinriktad personal. Rent och snyggt i varje vrå, bra städning. Vi bodde på 14:e våningen med sol från ca kl 14 till solnedgång och utsikt över Atlanten. Stora fina rum. Vi längtar redan tillbaka trots att det bara har gått tre dagar sen vi var där. Hotellet ligger dessutom med bra avstånd från centrala Funchal. Ca 2,5-3 km som har en fin trottoar hela vägen. Gratis buss från hotellet 3 ggr/dag.

Datum för vistelsen: mars 2019
2  Tack agnethae2014
Grupo C, Gestor på Alto Lido, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2019

Kära Gäst,

Tack för din fina återkoppling från din vistelse på Alto Lido Hotel. Det gläder oss att ni hade en trevlig vistelse och att ni blev väl omhändertagna av vår personal!
Vi hoppas ni återkommer snart igen,

Vänliga hälsningar