10 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Official Hotel
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Boka nu, betala på plats
travelup.com295 US$
Priceline303 US$
Omdömet skrevs 30 januari 2020

Vi bodde i rum med havsutsikt vilket man definitivt skall göra för den enda nackdelen med hotellet är utsikten över parken som är mörk och trist.
vårt rum däremot var mot havet på andra våningen.
Hotellet är lugnt och barnfritt med en tonvikt på pensionärer.
Detta gjorde att det var gott om plats vid poler och bubbelpooler både inne ute och på taket samt i gym.
Väldigt bra sängar
Frukosten var utmärkt, middagen provade vi aldrig men maten från Poolbaren var bra.
Personalen är jättebra och mycket serviceinriktade. Hade man kunnat sätta 6 poäng så hade vi gjort det

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack Tomas C
Carla_Bacanhim, General Manager på Porto Santa Maria Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Dear Guest,
We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.
Best regards,

Omdömet skrevs 8 oktober 2019 från mobil enhet

Fantastisk hotell som ligger vackert vid strandpromenaden. Det är nu tredje gången vi varit här. Rent och snyggt. Alltid vackra blomsterarrangemang.
Poolområdet alltid rent och snyggt.
Personalen fullständigt underbar på alla sätt och vis.
Rummet kanon, vi tar alltid ett rum mot parken för att se och höra livet i stan.
Kommer garanterat åter!

Datum för vistelsen: oktober 2019
2  Tack teresia47
Carla_Bacanhim, General Manager på Porto Santa Maria Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Good afternoon,
Thank you for your positive comments. I will share them with our team.
It is always good to see you again.
Thank you,

Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Vi är mycket nöjda med detta hotell, bra läge centralt i Funchal nära linbanan och med gångavstånd till massor av restauranger. Vi hade ett stort välutrustat rum/lägenhet med havsutsikt och mycket bra sängar. Mycket bra frukostbuffé. Hotellet ligger nära havet med pool, jacuzzi, solstolar och poolhanddukar på rummet. Poolen är inte så stor eller djup men passar utmärkt för ett svalkande bad. Ev hyrbil kan parkeras i ett p-hus ca 500 m från hotellet

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack EnarSe
Carla_Bacanhim, General Manager på Porto Santa Maria Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2019

Good afternoon,
Thank you for your positive comments.
It is always good to see you again.
Thank you,

Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

Vi tillbringade 2 underbara veckor på detta hotell. Underbar personal i restaurangen som möte oss vare morgon med ett leende samt fråga hur det var. Fantastisk frukost buffé. Rent och fint på rummet med pentry. Fint pool område. Låg perfekt nära havspromenad och olika restauranger, cabel bane, buss och taxi. Har man gång problem rekommenderar jag detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Krycklisa
Carla_Bacanhim, General Manager på Porto Santa Maria Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2019

Dear Guest,
Thank you for your choice and for sharing your PortoBay experience with us.
All the best!

Omdömet skrevs 6 april 2019

Jag kan inte tänka mig ett bättre hotell i denna prisklass. Läge precis i "gamla stan" och i hamnen.
Första gången vi upplever att det finns en hovmästare även vid frukosten som var fantastisk.
Vi gjorde också 3 fina utflykter på ön. Den till Nunnornas dal var väl bra, men den efterföljande vinprovningen var en besvikelse.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Lars L
Carla_Bacanhim, General Manager på Porto Santa Maria Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2019

Good afternoon,
Thank you for your comments and we hope to be able to see you again in the near future.
Regards,