33 personer tittar på det här hotellet
Vio.com
travelup.com304 US$
Official Hotel311 US$
Omdömet skrevs 17 april 2022

Vi hade 2 fina veckor här! Ett toppen hotell. Vänlig personal, bra läge och bra service! För de små barnen fanns bra pool utrymme och lekutrymme. Lekrummet borde ha någon form av ljuddämpare för allas bästa!

Datum för vistelsen: april 2022
Tack BirgittaB-62
Guest Relations, Serviços ao cliente/atendimento på Hotel The Cliff Bay, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2022

Dear Guest,

Thank you very much for your comments. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests.

See you soon at a PortoBay hotel,

Omdömet skrevs 8 november 2021 från mobil enhet

Jätte bra Hotel flera solsängar i olika nivåer. Fantastisk trädgård. Restaurangerna är hemskt bra med varierad mat. Man badar i havet som är
Varmt . Jätte fint spa testade massage. Åt frukost på al Gallo varje dag med a la carte så enormt gott fastän långsam service

Rumstips: Välj superior rum så ingår minibar och bättre frukost
Datum för vistelsen: november 2021
Tack 282katarinae
Guest Relations, Guest Services / Front Office på Hotel The Cliff Bay, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2021

Dear Mrs Katarinae,
Your opinion is very important to us. We were very pleased to hear that you enjoyed the time
you spent with us. We look forward to seeing you again soon, here or at another Portobay
hotel.

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vill du känna dig lugn, lyxig och avslappnade bo på detta hotell. Du kommer aldrig att ångra att du kanske betalat lite mer än du tänkt. Här finns allt,bada i havet eller pool inne eller ute. Möjligheterna är många. Ligg och njut i solen, simma i poolen, gymma eller gå en promenad. Kanske vill du hellre häng i baren och njuta av levande musik och glid runt in ljuv dans. Ät din mat i olika miljöer ute eller inne och känn dig omhändertagen i en extra ordinär miljö. Tag en ” Afternoontee ” i trädgården. Dra dig tillbaka och njut i ditt rum som är extra stort och med en underbar utsikt och vilket ljus. Ja här är fantastiskt och hälften har jag inte nämt i denna resumé. Bo här och bli hänförd.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack uahrnstein
TheCliffBayTeam, The Cliff Bay Team på Hotel The Cliff Bay, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Dear Guest
Thank you for your feedback. Nothing makes us happier than meeting the expectations of our guests. We have taken note of your suggestions and we will do everything to make your stay even better next time.
We hope to enjoy your company soon at a PortoBay hotel.

Omdömet skrevs 20 april 2019

Vi kom tillbaka för 4:e gången och det kommer att bli fler. Hotellet är mycket bra underhållet och rummen är i toppklass. Vi valde denna gång rum på 5:e våningen med Funchal View, underbar utsikt över Funchal och havet, speciellt på kvällen. Frukosten i Rose Garden är mycket bra med stort utbud av underbar färsk frukt. Happy Hour är trevlig med bra underhållning. Cirka 20 minuters promenad till Funchal centrum.
Vi kommer tillbaka nästa år, finns inget bättre ställe att fira 30 årig bröllopsdag.
The Nykvists

Rumstips: Funchal View
Datum för vistelsen: april 2019
Tack Lars N
TheCliffBayTeam, The Cliff Bay Team på Hotel The Cliff Bay, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2019

Dear Mr.Lars,
First of all, thank you for choosing our hotel. Your opinion is very important to us - thank you
for sharing it. We are very pleased to hear that our hotel and team were able to meet your
expectations. We look forward to seeing you again.
Regards,

Omdömet skrevs 5 januari 2019

Vi var på hotellet veckan före jul och fick ett trevligt rum med utsikt över hamnen och staden. Frukosten är fantastisk. Med stort fruktbord. Vi tillbringade en timme varje morgon i gymmet. Och många timmar i dom olika bassängerna. Kan även rekommendera vatten gymnastiken med trevkuga ledare. Bra bussar ner till centrum. Har rekommenderat detta ställe till mna kolleger på jobbet. Och vi kommer tillbaka. Tack för en hörlig vecka.

Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack bodileliannew
TheCliffBayTeam, The Cliff Bay Team på Hotel The Cliff Bay, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2019

Good afternoon,
Thank you for sharing your experience here. We are sure this will help many other guests to choose this hotel for a future stay. We hope to see you again soon.
Best regards,