“Delfiner, delfiner”

Boka i förväg
Mer information
40,31 US$*
och över
Dolphin and Whale Watching Catamaran Cruise från ...
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Strålande solsken, flasknosdelfiner, ”vanlig” delfin och val! Dessutom trevlig och kunnig personal. Hela familjen supernöjda!

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Wastvind

Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Vi blev garanterade att se både delfiner och valar, vilket vi också gjorde! Valarna kom väldigt nära båten och visade upp sina bebisar med regnbågen i bakgrunden, kändes overkligt! Företaget värnar om djuren, stängde av motorerna och gav oss 10 min med valarna för att ge dem privacy. Vi fick prova på att segla också vilket kändes väldigt bra, är supernöjd med företaget och hela resan! Rekomenderas starkt!

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack Tina L
Omdömet skrevs 10 november 2017 från mobil enhet

Vi fick en jättebra tur där vi fick se ca 20 grindvalar och 5 flasknosdelfiner på nära håll. Vi såg även en hel del gulnäbbade liror. Vädret var fint, och vi kunde sitta på nätet mellan skroven på katamaranen.

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack AndreasJ392
Colleen d, Guest Relations Manager på VMT Madeira - Catamaran Trips, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2017

God dag Andreas,
Tack för din mycket snygga recension! Vi har haft och utmärkta förgångna veckor med en stor variation av observationer, inte bara delfiner som vi brukar, utan också några valpar. Ibland 2 till 3 olika arter på en dag!
Vi hoppas att du kommer att rekommendera oss till dina vänner och familj och vi hoppas välkomna dig igen på Madeira!

Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Vi hade jättebra väder. Och satt bra i båten. Trevlig personal. Vi såg grindvalar och delfiner och massor med liror!

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Ricce55
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 30 november 2016

Vi är supernöjda med vår båttur. En trevlig tur där vi kunde ligga fram på katamaranen på nätet mellan de två skråven. Jättehärligt. Vi såg Grindvalar (eller Pilotvalar) men inget mer. Men det var en trevlig och härlig tur! Mycket nöjda! Det var det bästa på semestern ända tills sista dagen då vi gjorde en fantastisk vandring men den bästa aktivitet vi bokade på plats!

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack aRhoos

Resenärer som tittade på VMT Madeira - Catamaran Trips tittade också på

Funchal, Madeira
Camara De Lobos, Madeira

Besökt VMT Madeira - Catamaran Trips? Berätta vad du tyckte!