“Turistfälla”

Kök: Portugisiskt
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 28 januari 2017

Ett bra läge utmed strandpromenaden i Funchal. Såg inte speciellt inbjudande ut men ville ge det en chans. Fiskrestaurang med dålig stämning mellan personalen och ingen mysig atmosfär. Hafsig presentation av menyn. Torsken vi beställde var seg och överkokt. Kockens special var en röra av tomater och lök. Alla serverades kokt potatis, morötter och broccoli. Värst var ändå att personalen förde en hetsig diskussion bakom vår rygg. En verklig turistfälla.

Datum för besöket: januari 2017
Tack KickiVarberg

Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Trevligt firande av min födelsedag med god mat och personalens fantasktiska uppträdande med sång, tårta och fint bubbel

Datum för besöket: december 2016
Tack Odyssey184929
Omdömet skrevs 24 december 2016 från mobil enhet

Det kändes först väl turistiskt och det var kanske det också. Maten var dock mycket god och idén med ett helt fiskfat var bra. Fint sätt att prova på flera sorters fisk och skaldjur. Servicen var bra och trevlig. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2016
Tack crameback
Omdömet skrevs 19 november 2015 från mobil enhet

Ett bra fiskställe med bra service! Åt deras grillade Espada och grillade sardiner, stora portioner och trevlig miljö längs ut på udden vid havet!

Datum för besöket: november 2015
Tack 511amiras
Omdömet skrevs 1 november 2015 från mobil enhet

Fantastisk fisk resto! Mycket för pengarna. Tog fishplatter och fiskgryta grymt gott både och. Service trevlig förutom ena tjejen som borde lära sig att ett leende är gratis. Efterrätten lite synd att man hade prefabricerad glass i plastförpackningar. Drog lite ner på det genuina. Mycket barnvänlig. Trots de små detalj missarna kan jag inte ge annat än full pott!! Väl värt taxin från hotellet Pestana Village. Ca 10 Euro

Datum för besöket: november 2015
Tack Francis P

Resenärer som tittade på Marisqueira O Barqueiro tittade också på

Funchal, Madeira

Besökt Marisqueira O Barqueiro? Berätta vad du tyckte!