“Prisvärd, god middag ”
Omdöme om L'osteria

L'osteria
Rankad som nr 112 av 760 Restauranger i Funchal
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Lunch, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal. Mycket gott och fint upplagt och en lagom portion. Som pricken över i bjöds det på en liten sötsak efter!

Datum för besöket: februari 2020
Tack E7072BZmarial

Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

En restaurang vi hamnade på för att vi efter dagens långa vandring inte orkade gå så mycket mer. Restaurangen låg precis nedanför vårt hotell. Det såg inte ut som om vi skulle få någon större kulinarisk upplevelse och förväntningarna var låga. Skenet bedrog dock och vi blev glatt överraskade. Efter att ha ätit Losteras egen variant av oxfilé med ett glas rött till samt en caramel pudding med kaffe efteråt så gick vi nöjda därifrån. Trevlig personal dessutom. Prisvärt tyckte vi.

Datum för besöket: december 2019
Tack 498evalenas
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket bra mat, alla 4 kuvert va nöjda! Risotto, lax, anka och kycklingspett.
Bra service och schysst pris!

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack 422linai
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och god mat. Åt anka med apelsinsås och avslutade med flamberad ananas och glass. Boka bord på nätet och få 30 procent rabatt. Kommer tillbaka! Rolf L.

Datum för besöket: april 2017
Tack rolfloow
Omdömet skrevs 6 mars 2017 från mobil enhet

Åt ett flertal gånger där. Mannen som ägde stället tog otroligt bra hand om oss och vi åt bra men rätt standard italienska mat. Men helt klart högt betyg för samantaget hög kvalitet och service.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Nicklas G

Resenärer som tittade på L'osteria tittade också på

Besökt L'osteria? Berätta vad du tyckte!