“Mycket bra”

Real Canoa - Bruno´s
Boka med
Real Canoa - Bruno´s har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 46 av 738 Restauranger i Funchal
Kök: Portugisiskt
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och god mat. Tog från den enkla menyn, fisksoppan var fantastisk och samma med tonfisk toasten.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Charlotte V

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och god mat! Rekommenderar fisk på heta stenplattor. När vi kom hem igår efter middagen upptäckte jag haklappen som glömdes ta av var kvar runt halsen! Den får följa med hem. Tar ca 10 minuter långsam promenad från hotellet Golden Residence. Lagom!

Datum för besöket: april 2018
Tack Thailandsturisten
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

God mat som motsvarade förväntningarna och personalen var fantastiskt trevlig och tillmötesgående.
En man med gitarr spelade evergreens lagom högt och höjde stämningen för både gäster och personal.
Köttet på grillspettet var av bästa kvalitet och torsken som huvudrätt var godkänd.
Vi kommer gå hit igen innan vi åker hem.

Datum för besöket: februari 2018
Tack LovleyMolly
B.Silva, Owner på Real Canoa - Bruno´s, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2018

Dear Customer
Thank You for Your Support and this Kind Words
This is a wonderful comment that I will share it with my Staff!

Omdömet skrevs 25 januari 2017 från mobil enhet

Härlig restaurang med en fantastisk personal och bra mat. Många som firar födelsedagar och andra bemärkelser där. Förståeligt. Var där tre gånger på två veckor. Dessutom prisvärt. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: januari 2017
Tack KickiVarberg
B.Silva, Owner på Real Canoa - Bruno´s, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2018

Dear Customer
Thank You for Your Support and this lovely Comment

Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Detta var värt att vänta på, har aldrig tidigare upplevt en sådan underbar stämning på en restaurang. Roliga och lättsamma i ton och humor, när man sedan får in maten så ja den bara smälter i munnen. Hur gott som helst. Kan varmt rekommenderas både för mindre sällskap som barnfamiljen. Även meny på svenska för den mindre språkkunniga. Smaklig måltid.

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack Mia L

Dear Ms. Mia
Thank You for Your Support and this lovely Comment

Resenärer som tittade på Real Canoa - Bruno´s tittade också på

Funchal, Madeira

Besökt Real Canoa - Bruno´s? Berätta vad du tyckte!