“Ny restaurang i klassisk lokal”

il Vivaldi Mediterranean Cuisine
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
il Vivaldi Mediterranean Cuisine har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 15 av 710 Restauranger i Funchal
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Besökte Il Vivaldi för första gången och vi blev mycket nöjda. Vi åt i avdelningen för "Fine Dining" och det vi serverades var verkligen "Fine Dining". Maten mycket god och trevligt presenterad. Serverad av glad och trevlig personal. Den f d turist och souveniraffären var nyrenoverad och trevligt inredd. Att slutnotan dessutom var mycket rimlig gör besöket ännu angenämare. Rekommenderar varmt ett besök och kommer själv att besöka Il Vivaldi vid nästa Funchalbesök.

Tack Jan F
Jolene F, Gestor de Relações com o Cliente på il Vivaldi Mediterranean Cuisine, svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2018

Dear Guest,

Thank you so much for your visit and for taking the time to share your experience with others.

We look forward to your next visit.

Best Regards
Jolene Freitas

Omdömet skrevs för 3 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på il Vivaldi Mediterranean Cuisine tittade också på

Besökt il Vivaldi Mediterranean Cuisine? Berätta vad du tyckte!