Omdömet skrevs 22 november 2017

Härligt läge med utgång direkt till strandpromenaden och fin standard. Spa med personal helt fantastiskt. Underbart poolområde. Strålande havsutsikt. Toppenfin frukostbuffé. Fantastiska inomhuspooler. Servicen helt på topp överallt.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
1  Tack Arnold A
GestorReview, Manager på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2017

Kära Arnold A,

Med vänliga hälsningar,

Unit Manager

Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Ett fint och fräscht hotell precis vid strandpromenaden. Trevligt poolområde med både utom- och inomhuspool. Fin bastu!

Vi bodde i en lägenhet med två våningar och egen takjacuzzi. Naturligtvis helt fantastiskt om man lyckas få tag på en sån. Milsvid utsikt över havet.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack AndreasJ392
GestorReview, Manager på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2017

Kära Andreas J,
Tack så mycket för att vistas i Pestana Promenade Hotel för din semester i Madeira. Vi är mycket glada över de positiva kommentarerna du har tagit upp och tack i namn av laget. Vi är glada att veta att du har haft synpunkter från havet.

Med vänliga hälsningar,

Manager

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Mycket bra läge i anslutning till strandpromenaden! Härlig havsutsikt, bekväma rum. Städning toppen. Frukosten hade allt. Fin pool. Busshållplats både för lokalbussar och flygbuss precis utanför. Med tanke på nivåskillnader i Funchal var detta perfekt. Om man vill gå in till Funchals centrum tar det ca 30 minuter, billig lokalbuss valde vi dock vid de flesta tillfällena. Valde också att utnyttja deras utflykter. Mycket prisvärda och med minivans som tog oss till ställen inga stora bussar kunde komma till.
Vill vi bo här igen? Absolut!

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Tottemalm
PestanaPromenade, Unit Supervisor på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Kära Tottemalm,

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 4 maj 2017

Bra hotell på ett bra läge. Fin havsutsikt och bra personal med fin kundservice. Fin frukost. Bra pool. Bra val med middagsbufféer. Lätt att parkera med bil. Rummen var rena och fina. Rekommenderas starkt.

• Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Jaime C
PestanaPromenade, Unit Supervisor på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2017

Dear Jaime C,
Thank you very much for your kind review in Tripadvisor.
We are delighted to read that you have truly enjoyed this holiday with us and we are already looking forward to welcome you soon.
It give us a great feeling of mission accomplished when we read your review.
Your kind words are very much appreciated and we take this opportunity to thank you for your rewarding words regarding the staff.
With kind regards,

Omdömet skrevs 4 april 2017

Vår andra vistelse här, förra gången för dryga två år sedan. Denna gång hade vi en stor lägenhet men den höll samma höga klass som hotellrummet förra gången. Jättebra frukost. Stor och jättefint poolområde, dock är poolerna utomhus inte uppvärmda så om man inte är hurtig får man hålla tillgodo med inomhuspoolen, i alla fall under vintersäsongen. (18-19 grader i mars när vi var där) Två saker är irriterande och det är bristen på hissar, två stycken för hela hotellet är i minsta laget. Det andra är fläkten till poolbaren som väsnas dessbättre dock bara mellan halv ett och halv tre.

• Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Lennart D
PestanaPromenade, General Manager på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017

Dear Guest,
We thank you once again for choosing the Pestana Promenade hotel for your holiday destination.
The feedback from our customers is very important in order to improve our service and level of satisfaction.
Thank you for sharing your comment.
We look forward to your next visit.

Best regards,