• Restaurang
Hotel The Cliff Bay(Funchal)
Melia.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Belmond Reid's Palace(Funchal)
  • Restaurang
Priceline
Priceline
Ocean Gardens(Funchal)
  • Frukost ingår
Suite Hotel Eden Mar(Funchal)
Omdömet skrevs 4 april 2017

Vår andra vistelse här, förra gången för dryga två år sedan. Denna gång hade vi en stor lägenhet men den höll samma höga klass som hotellrummet förra gången. Jättebra frukost. Stor och jättefint poolområde, dock är poolerna utomhus inte uppvärmda så om man inte är hurtig får man hålla tillgodo med inomhuspoolen, i alla fall under vintersäsongen. (18-19 grader i mars när vi var där) Två saker är irriterande och det är bristen på hissar, två stycken för hela hotellet är i minsta laget. Det andra är fläkten till poolbaren som väsnas dessbättre dock bara mellan halv ett och halv tre.

• Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Lennart D
PestanaPromenade, General Manager på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017

Dear Guest,
We thank you once again for choosing the Pestana Promenade hotel for your holiday destination.
The feedback from our customers is very important in order to improve our service and level of satisfaction.
Thank you for sharing your comment.
We look forward to your next visit.

Best regards,

Omdömet skrevs 28 januari 2017

Vi bodde på Pestana Promenade under en veckas tid för att bla fira min mans födelsedag. Innan vi bokade hotellet hade vi varit där och kikat förra året, då vi också var på Madiera. Hotellet gjorde oss inte besvikna; mycket trevlig personal, rent och snyggt. Stora rum (vi bodde på 6:e våningen) .Hotellet bjöd på Bubbel på min mans födelsedag och den bad jag att få i samband med att jag beställde frukost på rummet den dagen. Såå fantastiskt med den kvinnliga servitrisen som bankade hårt på dörren och kom sjungande in med den rullande frukostvagnen! Succe´!! Frukosten var väl det som drog ner betyget något...hade gärna sett att det fanns mer "hälsoriktig" mat än frukter...

Tips för att välja rum: Högt upp med havsutsikt
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Musikyvonne
PestanaPromenade, Unit Supervisor på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2017

Dear Guest Musikyvonne

Thank you for the choice in Pestana Group and most especially for your stay spent at the Pestana Promenade Premium Ocean & Spa Resort.

We are pleased to receive your positive comments of your recent holiday experience with us.

We as a Group and property consider of the utmost importance to have the guest’s feedback of our property and services, therefore we thank you for providing through this travel review site with your comments.

We look forward to welcome you again in the near future.

kindest regards,

Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell! Lugnt! Vacker utsikt från balkongen mot havet. God frukostbuffé. Omtänksam och trevlig hotellpersonal. God mat på hotellets restauranger. Bra massage i hotellets SPA. Trevlig hotellbar. Ren och fin pool! Bra ordning! Fin omgivning runt hotellet med närhet till restauranger, barer, lite butiker samt buss/taxi. Hit vill jag åka igen!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Erika J
PestanaPromenade, Unit Supervisor på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2017

Dear esteemed traveler and customer Erika J,

We thank you for your recent holiday spent at the Pestana Promenade Premium Ocean & Spa Resort and for your choice in booking this holiday destination.
It is with utmost delight that we become aware that we managed to create a wonderful atmosphere all through your holidays spent in our property and that you have found the service and facilities of good quality.

We once again thank you for your visit and for taking part in providing us with this great review.
We look forward to welcome you again in the near future.

With remain regards,

Omdömet skrevs 22 mars 2016

Vänligaste hotellpersonal jag någonsin mött. Vackra rum med finfin utsikt. Inte så bra med heltäckande matta i sovrummet. Vi fick byta till en studio med parkettgolv. Renare kan ett hotell inte bli. Behandlingen på spa var ganska värdelös.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Karin O
PestanaPromenade, Unit Supervisor på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2016

Dear Guest Karin O

We thank you for your recent visit to Madeira Islands and to the Pestana Promenade.

We present our apologies for not being able to convey such answer in Swedish, as it is a language which unfortunately we do not master until now.

We are extremely happy to know that you have enjoyed this holiday destination and our resort.

We will be looking forward to host you again for another holiday spent in Madeira Islands!

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 17 februari 2016

6.e gången på detta hotell, personalen, frukosten och städningen som alltid - på topp!
Vi bor ofta på något av Pestanagruppens hotell i "ägarlägenheter" och detta är vår absoluta favorit! Hotellet är nu 8 år gammalt, men fortfarande mycket fräscht.

Tips för att välja rum: Bäst från våning 3 och uppåt, be om rum mot poolen då blir det kvällssol!
  • Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Johan N
PestanaPromenade, Unit Supervisor på Pestana Promenade, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2016

Käre Esteemed Guest

Tack för din recension.

Pestana Promenade väntar för din nästa besök.

Vänliga hälsningar