Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Pestana Hotel Group
  • Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 306 US$/natt.

Pestana Hotel Group
  • Restaurang
Priceline
  • Pool
Suite Hotel Eden Mar(Funchal)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Priceline
The Residence(Funchal)
Cancelon
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Omdömet skrevs 15 februari 2018

Vi hade bokat dubbelrum med havsutsikt, men de rummen var uppbokade när vi anlände. Vi erbjöds en svit på 7-e våningen, som bestod av två stora rum med kök och stort badrum, dessutom jättestor balkong rakt mot havet. Vilken lycka! Vi har absolut inget att klaga på, frukostbuffén är en dröm, lugnt och tyst hotell. Flera skriver att sängarna är hårda, vilket jag kan hålla med om.
Mycket trevlig och tillmötesgående personal.

Tips för att välja rum: Välj om du kan en svit på 7-e våningen, du blir inte besviken!
Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ewy L
TinaNobrega, Guest Relations Manager på Melia Madeira Mare Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

kära gäst Ewy L

Tack för din recension på Tripadvisor.

Vi är mycket nöjda med att du haft våra tjänster, faciliteter och vår havsfront och hoppas vi har bidragit till en avkopplande semester för dig under din tid på vår vackra ö.

Dina positiva kommentarer kommer att delas internt och är mycket viktiga för oss i våra ansträngningar för att uppnå fullständig tillfredsställelse med gästerna.

Ser fram emot att välkomna dig tillbaka någon gång snart och tack för din preferens.

vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 9 januari 2018

Bra rum med hårda sängar. Bilderna gör hotellet rättvisa. Stor frukostbuffe och hjälpsam personal. Vi råkade ut för lite krångel med nyckelkort, men löste sig inom rimlig tid. Underbar utsikt från poolområdet och många rum, ligger i hotellområdet i Funchal och inte centrum, några km gångavstånd. Utnyttjade inte spa eller innepool, men såg väldigt inbjudande ut.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Kimmy L
TinaNobrega, Guest Relations Manager på Melia Madeira Mare Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2018

Lieber Gast Kimmy L

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Ihr Feedback ist sehr wichtig in unseren Bemühungen, die volle Zufriedenheit zu erreichen.

Wir hoffen, Sie hatten eine angenehme und erholsame Urlaubserfahrung.

Wir freuen uns, Sie in naher Zukunft begrüßen zu dürfen
Mit freundlichen Grüßen und besten Wünschen für 2018

Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Det lever inte upp till 5 stjärnor men absolut 4. Ganska fräscha rum och trevlig utsikt. Frukosten helt okej. Sämre drinkar i poolbaren. Bra service från personalen. Trevligt med gym och inomhuspool. För de priset var det bra.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack André B
Omdömet skrevs 11 oktober 2017

Hotellet kunde fått en femma i betyg, det som drog ned betyget var sängarna. Dom var väldigt hårda och det var inte bara vi som tyckte det. Frukosten däremot var helt underbar med ett gigantiskt utbud. Bra pool och antalet solstolar var tillräckligt, inte fullt någon gång. Jag saknade också att det inte finns en väg direkt från poolområdet ut till strandpromenaden, som andra hotell har.

Tips för att välja rum: Välj gärna ett rum med havsutsikt
  • Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Lennart D
TinaNobrega, Guest Relations Manager på Melia Madeira Mare Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2017

Lieber Gast Sehrr Lennart D

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre ausführliche Bewertung zu posten.

Schätzen Sie Ihre konstruktive Kritik, die uns in unseren Bemühungen um eine vollständige Zufriedenheit helfen wird.

Wir hoffen, dass Sie ein angenehmes und erholsames Urlaubserlebnis hatten.

Wir freuen uns, Sie in naher Zukunft begrüßen zu dürfen

Mit freundlichen Grüßen und besten Wünschen

Omdömet skrevs 3 september 2017

Underbara hotell med mycket hjälpsam vänliga personal!!!!
Frukost var excellent.I restaurangen finns ett bra utbud av mat.
Rum rymliga med balkong , havsutsikt och välutrustade, det finns ett kylskåp, hårtork, vattenkokare. Badrum stora med vasken för två personer. Inomhuspoolen var en bra längd för simning och svalka. Gymmet var liten men hade tillräckligt utrustning för träning. Mycket fint SPA avdelning med pool och bastu, fantastisk personal . Bra läge för dagsutflykter ,det var perfekt bas för vår aktiv-semester i Madeira.
Mycket artigt och hjälpsam personal.Jag rekommendera !

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack blick63